42

838 37 3
                                    

,,Luky musíme si  to vysvetliť  ! A okrem toho som celá spotená  a ťažká nechcem na  tebe sedieť ,  zachvílu sa ti zlomia nohy." sklonila som hlavu. ,,Nie nemusíme , zdá sa ti ,že sa mi lámu nohy ?Pretože mne nie !" zdvihol mi  hlavu . Pozrela som sa mu smutne  do očí.Priblížil sa ku mne. Tento krát som ho už nestopla. Chcela som to aj ja. Chcela som zase cítiť na sebe jeho pery. Spojili sa v jedno. Najprv sme si len olizovali pery. Ale ja som chcela  viac! Kusla som mu  do  spodnej  pery! Zavzdychal mi do  úst. To mi  dalo šancu  sa mu  do jeho  krásnych úst dostať s jazyk. Najskôr  bol pomalý  , nejako  sa mu  do  toho nechcelo  ale potom zrýchlil a naše jazyky konečne  začali rovnocenne bojovať. Ani neviem koľko  sme sa bozkávali . Nedali sme sa ani prestávku. Nejako sme sa naučili dýchať  medzi bozkami. Už mi nestačilo ani jeho   teplo a začala som sa  triasť od zimy.  Začali mi drkotať zuby medzi našimi vášnivými bozkami. ,,Je ti  zima ?"  opýtal som pomedzi bozkami. Ani  som nestihla nič povedať a už som jeho  jazyk mala  zase v ústach.  Prikývla som . Odťiahol sa odomňa. Ale no tak ! Ja chcem ešte  nech mi je aj  zima. Tento krát som sa priblížila ja a začala som ho drsne bozkávať. Vždy som chcela mať tvrdý sex , a tiež  sa aj tak  bozkávať. Bránil sa.  Ale na koniec  podľahol. Asi  po 5 minútach saodťiahol zase on. Ach jaj! ,,Veľmi rád by som pokračoval , ale mali by sme ísť  !"pozrel sa na mňa so psími očkami. Postavila som sa a fúkol do mňa vietor. Ztriasla som sa. Mala som na sebe  iba tričko  , lebo  keď jediný krát v živote potrebujem mikinu   tak ja ju  zabudnem.Och.... Zase ma striaslo. Lukas si vyzliekol  mikinu  čo mal na sebe. A podal mi ju. ,,Nie , nie si sa zbláznil , zase bude  tebe zima ! Len si ju pekne nechaj !" cmukla som na neho. Zamračil sa. Chytil ma  za  zápästie  a potiahol  ma  k sebe. ,,Ruky hore " príkazal mi . Čo na čo ? Urobila čo po mne chcel. Ale načo  vôbec netuším.Zkrčil mikinu tak akoby mi ju chcel  nasadiť. ,,Nie " odtiahla som sa. ,,Ale áno " pritiahol si ma  zase k  sebe. Uškrnul sa. Ja som v jeho  prítomnosti úplne mimo.,,Zdvihni ich  " uškrnul sa.  Zvhihla som ich  a sledovala som ho ako mi nasadzuje tu mikinu. Mám trochu väčšie prsia takže určite mi  to  tadiaľ neprecpe. Už mi to dával  ,cez hlavu keď sa zastavil ma mojich prsiach. S ľahkým dotykomm sa ich dotkol. Celé telo mi zabrnelo od jeho dotyku.,,Máš nadherné kozy "  usmial sa na mňa a dal mi bozk na líce. Mikina sa na mňa nejako  zmestila čo ma prekvapilo.,, hmm , čo ti mám na to povedať  ? " Opýtala som sa nevine. ,, Že mám pravdu" začala som sa smiať.,,Nesmej sa  ,  veď sú úplne nádherné , také plné , proste sú úžasné " zase som sa začala smiať. ,,Chcel si  povedať  ,  plné tuku " usmiala som sa už skleslo keď už došlo na holý fakt. ,, Okamžite , prestaň s takými to  rečami , si celá perfektná  taká ako  si , keby nie nebol  by som tu teraz " začal ma zase bozkávať. Už sme sa začali blížiť k škole. Už som videla ako nás tam učiteľ hľadá. Museli sme rýchlo dobehnúť na ihrisko. Začali sme zase behať , mne  bolo už tepešie , tak som chcela  vrátiť Lukimu  jeho mikinu.  Videla som ako  sa trasie  od zimy , prečo  by on mal  trpieť , ja som si  zabudla mikinu , ja by som mala  trpieť nie on! Začala som si ju zdvíhať  z bedier. ,,To nech  ťa ani nenapadne , budeš chorá  a potom ťa nebudem pôcť ani  pobizkať  bez toho aby si  kašlala! Takže ani si ju neskús vyzliecť ! Ja som v pohode "Povedal popri behu. Priblížil sa  ku mne zo zadu a dal mi takú nevinnú pusu   za ucho. Usmiala som sa. Ale cítila som ako je celý zmrznutý. To on bude chorý  , a bude  to presne  naopak. :( hneď mi  klesla nálada. ,,Poďte už bude zvoniť " zakričal na nás učiteľ. Vošla som do babských šatien celá zadychčaná. Jazyk som mala skoro na zemi.,,Čo to  máš na sebe ?" opýtala sa ma Miňa. Je to najväčšia šlapka na celej  zemi. ,,Čo ťa to trápy ?!!"  ušklebila som na ňu.,, Ak  je to Lukasavé , tak si rýchlo vyhoď z hlavy , je môj a vždy bude ! Rozumieš?!!" rozkričala sa na mňa. ,,Nie , to  teda nerozumiem , ty mi nebudeš kázať  čo mám robiť ! Na!!" Hodila som po nej  tú mikinu. ,,Zožer si ju !" dodala som. Pobrala som si veci  so šatne a išla sa prezliecť na záchody , nebudem  tam stou kurvou. Začala som sa smiať keď som sa prezliekala , spomenula som si ten jej výraz  keď som to na ňu vykričala. Ale sa mi  uľavilo. Konečne nemám nervy. Prezliekla som sa a išla do triedy,lebo už zvonilo. Došla som do triedy a všetky pohľady spadli na mňa.


Simple love?Where stories live. Discover now