Pád

887 49 1
                                    

,, I Put a Spell on You" začal mi zvoniť budík.Rozospato som vstala z postele. ,,Aúú!" Ako náhle som vstala cítila som svoje rebrá.Rýchlo som utekala do kúpeľne. Zase bolo zamknuté. ,,Sára otvor mi dvere!" búchala som jej na dvere. ,, Veď už idem! Počkaj chvíľu!" Odomkla dvere. Vyšla s kúpeľne ani sa na mňa nepozrela a ani nič sprostého mi nepovedala.Došlo mi to trochu divné ale neprekážalo mi to. Zamkla som za sebou dvere a zdvihla tričko.,,Pane bože!"Skríkla som. Vyzeralo to ešte horšie ako včera. Sú oveľa, oveľa väčšie ako. Skúsila som sa ich dotknúť.,,Aaaa!" bolí to ako čert. Opatrne som si na to natrela make-up keby náhodou sa nám zmenil rozvrh.Potom som si urobila rannú hygienu.

,,No čo ako Nika s Tomášom?" spýtala som sa jej v škole. Postavila sa predo mňa s rostvorenou náručou. Viem ,že potrebuje objatie ale moje rebrá sú na tom naozaj zle. Pri každom nádychu ma boleli.Nika zamrnčala ,lebo vidí môj pohľad.,,No tak fajn!" zabručala som. Opatrne som roztvorila náruč. Nika sa mi do nej pichla a silno pritlačila. Aaaach kurovký to bolí ale ako správna kamarátka som trpela , lebo som vedela že to potrebuje. Nika sa rozplakala. Pritlačila ešte viac. Oooch. ,,Ideš somnou na záchod ?" opýtala sa medzi vzlykmi.,,Jasné poď!" konečne sa odomňa otrhla.

Došli sme na záchod, Nika si pustila studenú vodu a oblievala si s ňou tvár.Začala som ju otešovať aj keď si myslím že je úplna pičovina niekomu hovoriť ,že je to bude dobré a pod , sú to samé sračky. Nie som taký romantický typ. Ale viem ,že Nika je tak som ju musela utešovať.,, Nika a teraz mi povedz čo sa stalo ?" spýtala som sa jej,keď už bola celkom v pokoji. ,, No v nedeľu po tej našej party a po našom "poprvé" mu niekto zavolal. Nevedela som kto , ale vypadol tak rýchlo ako sa len dalo. Nedalo mi to a išla som za ním. Išiel do parku a tam sa stretol s nejakou štetkou. Začal ju tam stláčať za zadok a bozkávať." zase sa rozplakala.,, Pýtala si sa ho nato ?" moja otázku ju ešte viac rozplakala a hodila sa mi okolo krku. Bolo také nečakané, že som spadla hlavou na zem

Potom som vnímala iba krík. Niekoľko ľudí sa okolo mňa hýbalo. Snažili sa so mnou rozprávať. Ja som aj chcela odpovedať a ich otázky ale moje ústa skratka nechceli spolupracovať. Zahmlilo sa mi pred očami.Videla som pred sebou iba "temnotu".

Zobudila som v nejakej bielej izbe. Typujem , že som v nemocnici. V ruke som mala napojenú infúzku. Okolo hlavy som mala omotaný obväz. Neskutočne ma bolela hlava. Pripadalo mi to ako by mi ju išlo roztrhnúť. Uvidela som ako niekto potichu vzliká na stoličke pri dverách. Nemohla som rozpoznať , kto to je , lebo môj zrak ešte nejako dobre nezaostruje. Ako tá osoba uvidela , že som sa zobudila pribehla ku mne. Bola to Nika. ,,Ahoj" pozdravila ma a stisla mi ruku. ,, Ahoj " povedala a usmiala sa na mňa. ,,Čo sa mi stalo?" opýtala som sa , lebo som bola trochu s toho zmätená. ,, Ako som ťa chcela objať , teda ako som po tebe "skočila" zhodila som ťa na zem a ty si si buchla hlavu. Najpr som sa smiala ale keď som videla ako ti tečie krv z hlavy začala som kričať o pomoc. No a potom dobehla profa tá z zavola sanitku a potom si už išla do ambulancie. Tam ti to zašili a dali ťa sem. Hovorili , že ťa bude poriadne bolieť hlava , keď sa zobudíš. Ale ty nie a nie zobudiť sa." Vychrlila to na mňa. Ja som na ňu pozerala ako puk.,,Aha" na viac som sa nezmohla. ,, Bol tam aj Lukas , pozeral sa ako vyjavený keď ta zbadal na nosítkach. Skoro som si myslela ,že mu ujde slza, pretože sa mu úplne lesky oči." Otvorila ústa a zase zatvorila.

Došiel doktor do izby a vyhnal Niku.,,Ako sa máme Veronika?" opýtal sa milo.,, V pohode , len by som priala nejaké lieky na bolesť hlavy !" povedala som.,, Jasné , poviem sestre nech ti ich prinesie. Ale teraz mi povedz od čoho máš tie strašné modriny na rebrách!" pozrel sa na mňa prísne. ,, No ja som spadla." usmiala som sa. Dúfam,že to zožral. ,,Okej , inak by som to musel oznámiť na socialke!" Iba som sa usmiala a odišiel. O chvíľu prišla sestra a dala mi tabletky. Po tabletkách som zaspala no nie na dlho. Došla mama a strčila do mňa.

***********************************

Ahojte ! Ďakujem vám za Vašu podporu! Chcela som sa vás opýtať či mám davať názov časti alebo iba číslo ?! Mám Vás všetkých rada!


Simple love?Where stories live. Discover now