čo tu ten preboha robí ? Nika mu odpustila ? Čo to má znamenať ? Vyšla som von z dverí a zamkla som. ,,Ahoj , Nika môžeš na chvíľu?" opýtala som sa nenútene a tak aby Tomáš neprekukol o čo ide .,,Janéé !" usmiala sa na mňa. Bola celá bez seba. Stáli sme kúsok ďalej od neho. ,, Tebe , úplne jebe ? Prečo si zas sním ? Veď ťa podviedol!" povedala som jej zatiaľ pokojným hlasom. ,, Už sme si to vysvetlili , povedal že už to nikdy neurobí , a ja mu verím ! Tak sa do toho nestaraj a poď ! Ja sa viem o seba postarať sama! mierne zvýšila hlas. ,, Ale Nika ja ťa chcem iba chrániť , neurob nič čo by si potom ľutovala !" prosila som ju. ,, Ok neurobím a už poď " povedala nasrane.
V škole som stále pred skrinkou. Vyberala som si knihy , keď zrazu do mňa niekto drgol. ,, čo robíš?" opýtala som sa Tomáša.,, Ešte raz budeš Nike tlačiť kaleráby do hlavy , tak ja prisáham , že si už na tejto škole ani neškrkneš !"zakričal po mne. ,,Jasnéé?" dodal navštvane. ,,Nie to teda , nieje jasné! Ja jej chcem len dobre , ja nemôžem za to že si vybrala takého CHUJA ako si ty! A ešte ti aj verí jak úplna krava!! Takže , ma nechaj na pokoji a uhni !" zakričala som naspäť na neho. Čo to do mňa vošlo? Sotil do mňa a ja som narazila zozadu do skrinky. Priblížil sa ku mne a stlačil mi líca k sebe. (Chápete ako to myslím ako na zajaca),, Tak a teraz ma počúvaj ! Nemám ťa rád , bavím sa s tebou len preto lebo sa s tebou baví Nika, je sexi a sex s ňou je fajn ale poznám aj lepšie , takže ja si budem jebať s kým chcem a ty sa do toho nebudeš starať a Niku necháš v tom že som jej verný je ti to jasné ?" Niečo som ostré som mala pritlačené pri bruchu. Asi nôž. Panebože to je idiot ! Kývnem mu na to ale aj tak to poviem Nike. ,, Jasné!" odvrkla som hnusne. Pocapkal ma po líci a odišiel. Čo to ako malo byť ? Pozrela som sa do ľava a tam stál Lukas. Pozeral sa na mňa ako puk. Hodila som po ňom pohľad ako čo je ? Odvrátil pohľad a odišiel preč !
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...