Ráno po párty :3

1K 48 0
                                    

ˇˇVerčaˇˇRáno

Zobudila som sa s hroznou kocovinou. Pohla som jemne hlavou a hneď som to aj oľutovala. Tak neskutočne ma bolela. Pomaly som vstala tak aby som sam nehýbala a hľadala som nejaký Ibalgin . Kedže som bola v kúpeľni tak som ich rýchlo našla, v skrinke nad umývadlom. Zatvorila som skrinku a pozrela sa do zrkadla.,,Pane bože , ja vyzerám jak obluda!" zhúkla som do zrkadla. Hneď som to aj oľutovala. Zapila som Ibalgin a začala som si s tváre umývať make-up. Konečne som mala celú tvár umytú. Dýchla som si na ruku a vdýchla svoj pach z úst. Skoro som sa zase povracala. Zobrala som si kefku ani neviem koho to bola kefka ale nevadilo mi to a poriadne som si umyla zuby. Konečne som sa trochu cítila ako človek. Musím sa aj osprchovať , lebo smrdím celá od zvratkov. Skontrolovala som či je zamknuté , chvála bohu bolo. Pomaly som vyzliekla a vstúpila do sprchového kútu. Pustila som si na seba studenú vodu. Keď padali na mňa kvapky vody a začala som spomínať na včerajšok. Viem že som sa s niekym bozkávala ale neviem kto to bol. Dúfam že si to nebude ani o pamätať aby to nebolo trapné keď on si to bude pamätať a ja nie. Celú sprchu som nad tým rozmýšlala. Už som sa začala konečne obliekať , keď sa mi začal niekto dobíjať do kúpeľne. ,, Počkajte chvíľu , už budem !" povedala som tlmeným hlasom. Ešte som si rýchlo prečesala vlasy a odomkla som dvere.,, Chvála bohu si v pohode , bála som sa o teba a teraz uhni lebo ťa ovraciam,"odsotila ma Nika a utekala k záchodu. Vidím že na chvíľu to bude aj jej najlepší priateľ nachvíľu.Usmiala som sa a išla pozrieť do obývačky, nikoho som nevidela iba strašný bordel. Nezávidím Nike . Bude to musieť upratať , ale ja ako jej naj kamoška jej pomôžem . Začala som pomaly zbierať poháre a dávala som ich do drezu alebo do koša , tie ktoré boli plastové.

,,Ďakujem , že mi pomáhaš upratovať sama by som to nezvládla asi s touto kocovinou a ešte k tomu mi je zo všetkého navracanie," povedala sklesnuto. ,, Veď na to som tu! inak aké to bolo s Tomášom ?" Usmiala sa a začala rozprávať.

Konečne bolo všetko upratané. Bola som tak unavená. Ľahla som si na gauč a zaspala som. Zobudila som sa na to že ma niekto pobozkal na pery. Než som si to uvedomila a otvorila oči bolo neskoro nikto tam nebol.Rozhliadala som sa po izbe a nikoho som nevidela.Ani za boha som si nemohla spomenúť s kým som sa včera bozkávala.

Konečne som došla domov.Som strašne unavená. ,, Ahojte ! Už som doma !" povedala som trochu zvýšeným hlasom. Chvála bohu hlava ma už nebolela asi zabral Ibalgin. ,, Ahoj , no ako bolo u Niky ? vyzeráš jak po opici!" zasmiala sa a aj ja som sa zasmiala aby nezistila ,že som pila inak bi som schytala ďalšiu. ,,Dobre mami , nie len sme s Nikou dlho do noci pozerali filmy !" usmiala som sa sladko aby to neprekukla ,že klamem. Otočila som sa a išla do svojej izby. Pozrela som facebook , instagram ,snapchat ale od nikoho nič tak som si išla ľahnúť do postele , kde som hneď zaspala.

Simple love?Where stories live. Discover now