V pondelok ráno som mala úplne naprd náladu. Vedela som ,že sa v škole stretnem s Lukasom. Zdvihla somsa z postele a išla sa obliecť. Obliekla som si čierne rifle atmavočervené tričko a samozrejme moju obľúbenú mikinu.Schádzala som dole po schodoch ,keď v tom došla mama a vlepila mifacku! ,,To bolo začo?!" chytila som si líce od bolesti. Superďalšia modrina. ,, To bola výchovná !" cmukla na mňa a odišla do práce. Otec mi nechal peniaze na bare. Zobrala som ich a bez raňajoksom utekala do školy. ,,Prosím?!" zdvihla som telefón. ,, Kde si?" Ja ťa tu čakám !" povedala rozhorčene. ,, Jasom už v škole , stretneme sa v triede !" zavesila som a utekalana wécka. Pozrela som sa do zrkadla . ,, OCH KURVA!" videla som modrinu cez celé líce. Pozrela som sa do tašky či tam náhodou nemám make-up. Samozrejme ,že nie. Čo teraz ? Za Nikou stou modrinou nemôžem ísť. Hneď by sa vypytovala: Ako sa mi to stalo ? Kto mi to spravil !Prečo mi to spravil a bla bla bla... Naozaj nemám na to náladu. Vlasy som si dala do tváre , aby mi zakrývali líce.
Vyšla som čo najnenápadnejšie zo záchodov. Došla som do triedy a sadla som si na svoje miesto.Chcela som sa opreť o líce ale len ako som sa ho dotkla hneď som za syčala od bolesti. Našťastie si toho nikto nevšimol. ,, Ahoj ,no ako ?" opýtala sa Nika ,keď si ku mne prisadla. ,, Ale v pohode , a čo ty a Tomi ?" videla som ,že jej tá tema moc nesadla. Tak som toho radšej nechala a pozbytok školy sme sa rozprávali o iných veciach ako o Tomášovi. Chvala bohu nikto nevšimol mojej modriny.
Došla som domov úplne unavená. Ľahla som si na posteľ a hneď zaspala. ,, Verona , vstávaj ideš navariť večeru!" skríkla po mne mama. ,, Nechce sa mi !" zafňukala som rozospato. Skopla ma s postele a ja som pristála na dlážke. Kopala ešte do mňa a kričala aby som sa postavila a išla variť. Nejako som sa pozbierala zo zeme a zo slzami na krajíčku som utekala variť.Prečo je na mňa taká odporná ? Je taká aj na Saru ? A otca? Dúfam , že nie . Niečo som rýchlo zbúchalana večeru.
Ja som si dala na večeru iba 2 jablká. Potom som išla cvičiť.Hodinu som bola na bicykli.Bola som spotená ako kôň. Vbehla som do kúpeľne.Keď som si vyzliekla tričko , uvidela som ďalšie modriny. Jednu som mala na pravej strane rebier a dve malé som mala na ľavej strane. Stáčam si ich či bolia. Tá na pravej strane asi naviac. Nejako hýri farbami. Fialová , modrá , zelená. Ach jaj, ešte že v utorok nemáme telesnú.Rýchlo som sa osprchovala a ozmívala vlasy.Umyla som si zuby a išla som sa obliecť do môjho "pyžama"( tepláky, tričko).Ľahla som si do postele a hneď som zaspala.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...