Nevieme sa od seba odtrhnúť. Naše jazyky sa prepletajú jeden z druhým. Už nevládzem dýchať tak sa musím odtiahnuť, aby som prijala aspoň nejaký kyslík . Rýchlo som sa nadýchla a pokračovali sme. Jeho ruky mu putovali po mojom tele. Zastavili sa na mojom zadku. Tvrdo ma po ňom capol. Vzdychla som. Ani neviem prečo ?!:o Začal mi ho stláčať. Začala som sa mu trieť o jeho rozkrok. Čo to do mňa vošlo ? Odkedy sa správam jak kurva ? Ale čo už páčilo sa mu to a mne tiež. Vzdychala som mu do úst. Nevedela som sa ho nabažiť bol tak neskutočne sexi a bozkával práve mňa nie nejakú pipku. Putovala som rukami po jeho chrbte. Chcela som mu vyzliecť tričko. Tak som len s malou dušičkou nadvihla tričko. Spolupracoval . Zdvihol ruky a pozrel sa mi do očí. Čo od mňa chce? Nechápala som.,, No už mi to vyzlečieš ?" Pozeral sa na mňa s tým diabolsky sexy úsmevom. ,,J-asné!"povedala som z roztraseným hlasom. Zobrala som spodok trička a vyzliekla mu ho. Hneď mi sa mi na tvári vyčaril úsmev na tvári , keď si zbadala tie jeho tehličky na bruchu. Hneď som si ich musela chytiť, obchytať. Sú dokonalé! ,, Páči ?" zasmial sa. ,,Jasnéé!!" zvýskla som nadšením. A začala som ho znova vášnivo bozkávať. Zapojil so do toho aj on. Jeho jazyk je úžasný. Ucítila som na svojich bok jeho ruky a už som tušila čo chce urobiť.Zdesila som. A odtiahla som sa od neho.Veď on ma nemôže vidieť iba v podprsenke šak by sa povracal. ,, Prosím ,nie." pozrela som dole. ,, Prečo ?" zdvihol mi bradu aby som sa mu pozrela do očí. Vedela som ,že musím zmeniť tému.,, Poď tancovať!" vyzvala som ho . Postavila som sa z neho a podala som mu ruku nech ide ,samozrejme bez trička.:)Tancovali sme a mne sa zrazu začala točiť hlava , došlo mi zle. Rýchlo som od neho odišla a utekala na záchod. Zamkla som za sebou dvere. Len čo som uvidela záchod kľakla som k záchodu a všetko zo seba vyvracala. Vracala som sa stále dookola po troche. Nevládala som zdvihnúť zo zeme tak som oprela o vaňu a zaspala.
ˇˇˇZ pohľadu Nikiˇˇˇ
Pijeme , pijeme a zase len pijeme. S Tomom sme pili vodku ja aj s brzdou ale on nie , takže bol skôr ožratý ako ja. ,, Poď si zlatko zatancovať!" vyzval ma. Kývalo sním zo strany na stranu. Ten je ale ožratý. ,,Jasné , počkaj ma!" Rýchlo som sa postavila aby som ho mohla chytiť. Tancovala som najlepšie ako som vedela. Točila som sa okolo neho , bozkávali sme sa pritom. ,,Poď som mnou!"šepla som mu do uška. ,, Načo ?" tváril sa nechápavo. ,,Uvidíš?!" usmiala som sa lišiacky.Myslím , že to hneď pochopil a začal ma tvrdo bozkávať. Začal mi stláčať zadok a asi som správne usúdila a vyskočila som naňho a obtočila mu nohy okolo pása. ,,Poď, do mojej izby." zašepkala som medzi bozkami. Bozkávali sme sa a zatiaľ čo ma niesol cez celý dom. Otvoril dvere mojej izby a hneď ich aj zamkol. Položil ma nežne na postel a sadol si obkročmo na mňa. Rozopol mi šaty a ja som mu vyzliekla tričko. Bože je taký sexi.Chytil moje prsia do rúk a začal sa mi s nimi hrať. Trochu som sa zdvihla rozopla som si podprsenku a stiahla som si ju dole. Len sa usmial a znova ma začal bozkávať. Jeho ruky putovali po mojom tele a zastavili sa na spodnej časti môjho tela. Rýchlo mi istiahol nohavičky. Vzdychla som keď začal o mňa obtierať jeho ruku, pritom ma bozkával. Pichol do mňa jeden prst , vzdychla som. Začal sním pohybovať tam a naspäť. Začala som cítiť nejaké pnutie v podbrušku čím rýchlejšie to robil tak stále viac som to pnutie. Už som len cítila ako sa vo mne ten blahodárny pocit rozplíva po mojom tele. Vybral zo mňa ten prst a oblizol ho. Nemohlo to biť ešte trápnejšie? Cítila som ako mi horia líca od hanby. Začal ma bozkávať a ja som cítila ako svoju slanú chuť. Usmiala som sa do bozku. Tomino si vyzliekol rifle , vybral s nich kondóm a nasadil si ho. Keď som ho zbadala aký je veľký stiahla som nohy k sebe. ,, Miláčik , neboj sa nebude to bolieť len sa uvoľni !" dal mi pusinku na noštek a pomaly ho do mňa zasúval. V podbrušku som cítila silný tlak bolelo to. Vedela som že už nie som panna. Zaťala som zuby lebo ma to bolelo. ,, Musíš sa uvoľniť , inak ťa to bude bolieť" Snažila som sa naozaj ale nešlo to. Potom ma Tomáš začal "hladkať" na prsiach a do toho ma ešte bozkával.To ma donútilo sa uvoľniť. Toľko slasti naraz. ,, Konečne, láska"A začal poriadne prirážať. Už som si tie pohyby začala užívať. Vzdychala som ako o život keď som sa vrhla do moci orgazmu aj s Tomášom. Potom som sme ešte bozkávali a Tomáš potom zaspal. Prikryla som nás z paplónom a zaspala na Tomovej hrudi.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...