Strkala do mňa až kým som neotvorila oči. ,, No konečne , tebe sa aj uráči otvoriť oči!" zhúkla po mne. ,,Ja som len spala , čo máš za problém?" povedala som. ,, Čo mám ja za problém ?" kričala po mne. Mykla som plecami. ,, Tak aby sme si to vyjasnili , ty tu na mňa nebudeš mykať plecami. A aby ti bolo jasne túto skurvenú nemocnicu platíme s tvojich peňazí čo si dostala na všetky sviatky. Ja neviem čo si o sebe myslíš ?! Toď ty sa tu zvalíš na zem a už rýchlo do nemocnice ?! Si normálne ?! Kvôli tebe som musela ísť s práce skôr! Len sa modli aby ma nevyhodili inak dopadneš horšie ako včera! Rozumela si?! konečne sa mňa do kričala. Tie jej citové výlevy ma fakt štvú. Chytila mi tvár ako keby mi chcela dať pusu ( snaď rozumiete ako. Tak na zajaca alebo ako ?!:)). Silno mi stlačila líca.,,Tak rozumela si , ty suka ?!" stlačila mi ich ešte viac. ,, Ano" povedala som stroho bez emócií. Pustila ma a odišla preč. Nič ani pozdrav ani len ťuk. Ach ako ju ja nenávidím. Zaujímalo by ma či to isté robí aj Sáre?! V poslednej dobe je čudná.
Večer za mnou došiel doktor. ,, Môžete ísť domou , len si teraz dávaj te pozor na hlavu.Moc sa nenamáhajte! Dojdite za tri dni vyberiem vám stehy. " usmial sa na mňa a odyšiel. Nikto pre mňa ani nedošiel. To je fakt teda rodina ako má byť. Pokrútila som nad tým hlavou. Obliekla som sa a vyrazila domou.
Bez pozdravu som išla do mojej izby kde som hneď za sebou aj zamkla. Nechcela som nikoho stých podrazákov vidieť. Ozvalo sa klopanie. Nechcela som ísť otvoriť ale čo ak je to mama zase by ma domlátila. Otvorila som dvere a pred nimi bola Sára. ,,Čo tu chceš ?!" rozhorčene som sa jej opýtala.,,Ja , ja som chcela ísť pre teba ale mama mi to nedovila a ani otcovi. Povedala ,že sa odtial dostaneš sama. Ale ja som nechcela tak som chcela ísť pre teba . Načapala ma mama ako som išla za tebou . Šklbala ma za vlasy dnu a tam ma potom zbila." Slzy mala na krajíčku keď mi to hovorila.Ukazuje mi jej modriny. Nie sú také ako mám ja sú oveľa menšie.
Večer som si ľahla do postele a zapla na mobile FB. Prišla mi správa." Dúfam ,že si v pohode " Od koho to asi je. Lukas ?! prečo by mi ten písal ?! " Som :)" odpísala som mu a išla spať.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...