40

817 62 3
                                    

 Vstala som úplne z divným pocitom ,že sa niečo dneska niečo hrozného stane. Nejako to cítim  v kostiach.Takže vstala som a išla do kúpeľne.Ako vždy je tam Sára. ,,Och môj bože , čo sa tam vyrábaš ?" skríkla som na ňu. Začala som sa jej dobýjať do kúpeľne.,,No tak Sára " kričala som po nej. Iba sa otvorili dvere a bez slova vyšla.Čo to ma úplne dostalo! Žiadna poznámka?Nič ? Ako išla okolo mňa všimla som si na jej líci modrinu. Chytila som ju  za zápästie aby zastala. ,,Kto ti  to  urobil ?" iba pretočila očami. Ako keby som nevedela. Ale moje malé ja si myslelo ,že by to mohol byť Marek ale nie zase ta piča.(mama)Pustila som ju  a ďalej som nič nehovorila. Načo ? by som jej niečo  hovorila iba tak zbytočnosti. Spravila som si  rannú hygienu a  šla som sa prezliecť do izby. ,,Čo si len dneska oblečen ?" rozmýšlaľa som nahlas. Uhmm.... ,,Už to mám " obliekla som sa a dole. Tam som si  chcela zobrať  prachy na desiatu ako mi  vždy necháva tato ale teraz tam neboli. Ach  ta kurva! Pomyslela som si.Vedela som ,že mi to zobrala mama. Pipla mi sms-ka. Nebolo tam čislo ale v nej je. "Ahoj ! čakám ťa pred domom !" hmm , to bude asi Nika. Ale neviem prečo  tam nemám jej meno asi mi zase blbne mobil ach jaj.

,,Čo si  obujem ?" zase  rozmýšlam nahlas!Musím stým prestať. Dala som si balerínky. Nič iné také nemám.Odomkla som a tam stál Lukas . Zase som zavrela dvere. Nie , nie , nie. On ma takto nemôže vidieť. Začal klopať na dvere. ,,Ja viem ,že si tam ! Poď von ! Alebo otvor ?!" zosunula som sa po stene vedla dverí. Vošiel dnu. Ach jaj. Ja tupá som nezamkla.,,Poď , ideme do školy ,lebo zmeškáme !" Načiahol sa po mojej ruke aby ma postavil.  Prijala som jeho ruku a  postavila. ,,Dneska si  nadherná " pobozkal ma na líce.Pozrela som dole a zalievala ma červeň. Dal mi prsty pod bradu a zdvihol  mi ju. ,,Naozaj! Dneska ti to  sekne " Pozerala som do očí. Hovoril to  s takým citom aký som u nikoho ešte nevidela. Asi to je láska !

ˇˇLukasˇˇ

 Bože ona dneska vyzerá nádherne. Má na sebe čiernu sukňu a , ktorú má nad pásom. A potom tričko s  výstrihom. Bože jej kozy. Ach. Sú naozaj perfektné. Povedal by som medzi B/C.,,Veronika , naozaj dneska vyzeráš.....wau " zase je celá červená. ACH prečo sa tak hambý. Nemá začo.Začala si  hrýzť  spodnú peru. Nie , nie toto  nerob inak sa neudržím. Zakusla si do nej . A to bol koniec. Vo mne vybuchla túžba.Začal som ju  bozkávať. Och áno tieto pery mi tak chýbali. Zakusol som jej do spodnej pery. Zavzdychala. To mi dalo šancu  sa jej  vkradnúť jazykom k nej.  Cítil som , že som vítaný. Začala aj ona.Nemohol som držať ruky od jej tela. Nemohol. Dal som jej raky na  bedrá. Začal som  ich dávať trochu nižšie.Mala sukňu takže , jej nevynikal jej zadok . Nedal sa nejako chytiť. Oprel som ju  o stenu a  dal jej  ruky na  stená. Pomalý som ich dávam vyššie a vyššie kým som nedošiel na jej  zadok. Och je  taký.... úžasný. Bol taký plný a krásne gulatý. Začala ma hladiť na nohaviciach. Moj Lukino bol už dávno v pozore ale toto ho už vážne postavilo naplno.Začala ma ešte viac dráždiť.,,HMMM" počul som odkašlanie. Odtrhol som sa od nej  a videl ako na mňa nejaké dievča pozerá. ,,Ja som Sára " povedala a odišla. ,,No už by sme mali ísť " vyšmikla sa spopod mojho zovretia.Chcel som pokračovať ale nemohol som. Som tak nadržaný. ,,No poď " vyzvala ma. Podišiel som k nej  a chcel som jej dať pusu ale  cukla. Bože! Ja ju nechápem. Ako môže niekto  takto existovať. Zruším ako nikdy a potom na seba nedá ani siahnuť.Vyšli sme  ona zamkla a ja som nadstavil ruku. Prosím  prosím chyť ma za ňu. Zradosťou ju priala a išli sme spolu do školy. Po ceste sme sa rozprávila o mojej tete. Nejako som sa o tom nechcel baviť tak som si spomenul na tie modriny  čo mala na tvári a neviem kde všade , lebo  vždy pri mojom dotyku sykla ako keby od bolesti. Boli sme  už pred školou. ,,A čo tie tvoje modriny  , s čoho si  ich  mala ? " opýtal som sa po pravde.,,Už musím ísť prídem neskoro " rýchlo povedala. A zase zdrhla. Určite jej niekto  ubližuje. Len mi to nechce  povedať.Ani sa so mnou nerozlúčila. Ach jaj čo snou?! Nič  ale tak keď ja ju tak veľmi lúbim.

*************************************************************************************

Zase 10 vote , poprosím :)



Simple love?Where stories live. Discover now