Priznanie

1K 42 5
                                    


To bolo to  čo predo mnou  tajil ? To  že  pozerá  rád  "tvrdé" porno?! Aj  tak si  myslím , že on na  to nemá gule. Na to aby ma napr. zbičoval  alebo tak. Veď  teraz sa ma  ledvaj chytí.   Počkať  ,  veď to ja som ho vždy  stopka , keď už  malo dojsť na  sex. Ale prečo ??  Nejako  ma to k nemu takto neťahá , zatiaľ. Možno časom sa  to zmení! ,,Prečo  sa mi smeješ  ?" opýtal sa smutne. ,,Príde mi to vtipné , že ti  pozeráš "tvrdé"porno !" nezabudla som poznamenať  to  "tvrdé". ,,Prečo ?" ,,Si  strašne milí a taký  tichí  mi  prídeš , neviem si predstaviť , že by si ma  zviazal a pritom bičoval !" ,,Ale ja to dokážem ," ,,Ako to tak dobre vieš , že to dokážeš ?!" ,,Noo jaa ,"nahlas preglgol. ,, Čo ty ? " pozrela som na neho  prísnejšie. ,, No jaaa ,ja som už  som to  s niekym skúšal ," sklopil zrak. ,, Ty si už  s niekym spal ?" ,,No  ano ," ,,Aha ," neviem prečo som šokovaná , myslela som si  , že už nieje panic. ,,Koľko krát ?" zatajila som dych a  čakala na odpoveď.,, Asi 5x , som tu  skúšal  so subkou !" ,,S kým ?" ,,No ja som väčšinou dominant , a dievča -žena je moja submissiv." Len som otvorila ústa  a nevedela čo mám povedať. Z rukou mi ich zavrel  a uškrnul sa.,,Ja neviem , čo mám povedať ," Začal ma bozkávať. Nejako sa mi  do toho nechcelo , asi  si to  všimol  a odtiahol sa. ,, Teraz sa so mnou  nechceš ani  bozkávať ?" ,,Nie ja len ,som v školu. Mám  to  chápať  tak ,že ma chceš ako tvoju  subku ?" ,, Zatiaľ nie , " uškrnul sa. Zatiaľ nie ?! čo to má znamenať ? Ja nechcem byť jeho subka,  neviem či by som to  zvládla. Aaaa. Možno  aj ano. Vždy som chcela vyskúšať  taký sex. Ale len vyskúšať , nie to robiť na dlhšie. ,,Ale chceš aby som bola  raz tvoja  subka ?!" ,,No , ano ! Ale ja  zatiaľ nechcem aby si  to robila , viem  že si  panna. Musíme ísť na to pomaly." ,,Ako vieš  ,že som panna ?!!!" ,, Tipol som si. Veď sa pozri ako sa chrániš pred sexom ," ,,Ako ?" zatvárila som sa povýšenecky. ,, No  stále mi odolávaš , niektoré by už  dávno prchli a navyše ja  ťa lúbim ,takže sa  ťa len tak nevzdám !" cmukol na mňa. Zmeň tému! Rýchlo ! ,, Už som unavená ,poďme spať !" zavelila som. Prikryla som  nás.  Objal ma  a ja som sa zrazu necítila  dobre. Mal  ruku cez  môj pás. Cítila som sa ako  v klietke. Ako  doma Vzdychla som na hlas.  ,,Čo sa deje?" ozvalo sa mi pri uchu. Len som potriasla hlavou. 

Nevedela som zaspať , tak som rozmýšľala nad tým všetkým čo mi povedal. Obzrela som sa  pomaly do  zadu čo spí . Spal. Dala som mu pomaly  ruku  dole  z môjho pásu. To je  ale úľava. A čo teraz ? Koľko je vôbec hodín ? Pozrela som na mobil. Bolo 2:36 . No tak  to je akurát. Mama s otcom určite už spia.  

Pomaly a hlavne potichu som sa viplížila s jeho  izba aj  s  mojim oblečením a všetkými  vecami. Pomaly som vyšla s jeho domu. Za sebou som zabuchla dvere , takže sa k nim nikto nevláme. Prečo nad týmto  rozmýšľam. 

Bola som už  pri našom dome. Pomaly som otvorila  dvere. Našťastie všade bola  tma , takže nikto nebol doma. Prepadol ma  smäd. Tak som išla do  kuchyne a tam som uvidela otca ako  sedí na barovej stoličke. ,,No poď , poď " povedal mi. Prišla som k nemu.  Postavil sa a objal ma.  To ma maximálne prekvapilo. ,,Kde si  bola  ?" ,,No  , mama mi povedala aby som dneska nechodila domou inak  mi zase  ublížili. Tak som chcela prespať u Niki  ale nejako  mi nešlo zaspať , tak som došla domou." ,,Och  zlatíčko  , je mi to  tak ľúto! Ja som sa jej snažil dohovoriť nech je  k vám milšia  , ale na ňu to nijak nezaberá." povedal smutne. ,,To nič oci , ja to zvládnem. Som len strašne unavená ,  pôjdem si už  ľahnúť." Dala som mu bozk na líce a odišla do svojej izby.

Tam som zaspala ako nemluvňa.

**************************************************************

Tak  a je tu  ďalšia časť :D.  Teraz nebudú často pridané  časti :/ ale vždy lepšie ako nič :D A chcela som sa vás opýtať  pôjde niektorá  z vás na  zdravotnú školu v TT alebo tam  chodí ? :D  S pozdravom Iva (Sweet) Love  you .....




Simple love?Where stories live. Discover now