ˇˇVeraˇˇ
Ráno som sa zobudila s veľmi dobrou náladou. Len čo som vstala som mala náladu na tancovanie. Tak tancuj! Ved prečo nie ! Hýbala som svojim teraz už o trochu menším zadkom. Zo stana na stranu. Ešte k tomu som si pustila ,,I am an albatroaz"Na to som začala sa ešte viac jašiť. "Tancovala som jak sprostá" keď sa to dá nazvať tanec. Išla som v tom rytme do kúpelne . Nikoho tam nebolo dosť zvláštne ale viac som sa nad tým nezamýšľala. Postavila som sa na váhu. ,,75!" zapišťala som. ,,Schudla som o 5 kylo" začala som znova tancovať jak retard. :) Stálo to za to ! Musím sa dostať na 65 kg potom si už budem len udržovať váhu ,lebo nechcem byť ako tie vychrtliny čo vážia 40 kg aj s topánkami chcem byť trošku "plnšia" proste mäso aj kosti ! Zistila som,že mám trochu viac sebavedomia. Spravila som si ranú hygienu. Dala som si trochu make-up na to som si dala púder a nakonec bronzer.Pozrela som sa baj očkom na seba. UHMMM vyzeráš celkom fajn! usmialo sa na mna sebavedomie. Prišla som do izby a tam už na mňa čakala mama. och!čo zase tá chce ! ,,Ale ale Verona ,neska máš nejakú náladu !"Začala sa okolo mňa prechádzať a obzerať si ma. ,,Vidím,že si aj namaľovaná , a tuším si aj schudla !" uškrnula sa.,,To pre toho tvojho chlapca?" uškrnula sa lišiacky.Bože čo mi chce zase spraviť ? Nech sa zbije a ide preč načo to zdržovať. ,,Tak už ma udri a odíť !" vyzvala som ju. ,,Nie , nebudeš to mať také ľahke !" zasmiala sa diabolsky. ,,Daj mi všetky tvoje peniaze!" ČOŽE ! ,,Načo ti ako budú?" zamračila som sa na ňu nechápavo.,,To tebe môže byť jedno ,načo ich chcem daj mi ich okamžite , inak !" napriahla ruku. Nech si udrie ale svoje peniaze jej nedám! Nezlakla som sa a ešte nastavila líce. ,, Fajn , ako chceš " Vlepila mi facku s každej strany a odišla. Buchla pritom dverami. Čo už ! usmiala som sa. Pozrela som sa na obidve líca. Uhmm na pravom to bude určite modrina. Ešte je tam vidieť tá predošlá. Nacápala som si tam ešte viacej make-up. Nebolo to moc vidieť ale cítiť to teda bolo.
"No poď von čakám ťa "pípla mi sms-ka od Niki. Vyšla som von tam ma už čakala Nika s Tomášom. Tomáš?!
***************************************************************************************************
Táto časť nič moc!:/ ALE keď vy ani koment ani nič , tak mi to príde že to píšem zbytočne :( Len to som chcela :) Prajem Vám pekný deň !!! :* Sweet
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...