ˇˇVeraˇˇ
Toto nemôže byť pravda ! Mi sme sa ako normálni ľudia rozprávali až kým neprišla téma moje modriny. Toto mu asi nikdy nebudem schopná povedať ! Je to až príliš citlivé!Našťastie už zvonilo a ja som musela ísť do triedy. Nechcela som mu dať ani pusu , lebo neviem ako by zareagoval keby som ho pobozkala pred jeho kamarátmi. Nechcela som sa sklamať tak som ho radšej iba pozdravila . Ešte by som kvôli mne robili zneho srandu. Už len to by mi chýbalo! Prezula som sa a išla do triedy. Uvidela som tam sedieť Niku ako kôpku nešťastia! ,,Ach jaj , no čo ako je na tom ?" prišla som k nej , sadla som si vedľa nej , a snažila som sa čo najcitlivejšie položiť otázku. ,, Nemusíš sa pretvarovať ,že ti na ňom záleží , ten tvoj tón hlasu ma vytáča až do špiku kostí! Radšej sa bavme o niečom inom ," zase sa niečo stalo inak by na mňa nevyletela ako nejaká histerka.,,Náhodou snažila som sa najcitlivejšie ako som mohla , vieš čo ?" usmievala som sa ako debil . Začala sa aj ona. ,,ČO?!" vyjachtla na mňa. ,,Dneska ,ma Lukas čakal pred domom . No a ja som to úplne nečakala tak som mu zabuchla pred nosom " len čo som si na to spomenula musela som sa zasmiať. ,,A potom , som zabudla zamknúť dvere a on vošiel a začal ma bozkávať ako nikdy! A ešte iné veci sme robili ale tí si nechám pre seba " usmiala som sa. ,,Ale no tak , ja som ti povedala všetko ! Mne nevadí , že si perverzná" vyzvala ma aby som hovorila. ,,No tak on mi zašiel pod sukňu a začal mi stláčať zadok , ja som nevedela ani čo robím a aby som mu tu jeho "starostlivosť oplatila , začala som ho dráždiť " začala som sa smiať ,Nika so mnou.,,Ako dráždiť ?" pozrela sa nechápavo potom čo sme sa začali smiať. Zazvonila a akurát prvú hodinu.,,Ja som tupá ,ja som zabudla ,že máme 1. hodinu telesnú ! A ja mám sukňu " Nie , to ako naschvál. Nika sa mi začala smiať. Presnejšie robila niečo také ako "Ha ,ha " Ako Nelzon v Simpsonovcov. Prišlo mi to vtipné ako sa smiala , tak som sa pridala aj ja.,,Ale , ale máme tu chechtáky , dneska asi beháte Veronika , s Nikou "učiteľka má nás celkom rada takže by si to mohla rozmyslieť. Začali sme sa smiať ešte viac lebo nám to prišlo absurdné aby sme behali. ,,Takže smiechoty , tak aby vám nebolo málo , pôjdete behať s tretiakmi !" ČO nie , nie nie ! začala som cúvať , krútiť hlavou. ,,Mi už budeme ticho " zaprisahala som sa. ,,Už som sa rozhodla " povedala rázne. A keď sa hentá mrcha rozhodne nič s ňou nepohne! Prišli sme do celocvične ,nejako sa mi nechcelo do toho prezliekania tak som sa prezliekala čo najpomalejšie.,,Už čakáme len na vás dve !"
Doviazala som si šnúrky na topánkach a postavila som sa ako hrdinka. No keď som uvidela Lukasa a jeho priateľov tak mi skoro došlo zle.Zbledla som. Cítim to . ,,No poďte !" vyzvala nás učiteľka. ,,Nie " zaprela som sa.,,Ale áno " odtiahla nás tam kde cvičievajú chalani. Niečo si pošepkala s učiteľom a potom na nás ukázala prstom. Bol to príkaz ,že tam máme ísť. ,,To zvládneme " pošepkala som Nike. Mala na tváry úsmev. Bože veď ona mi to robí naschvál.,, Postavte sa do rady " zakričal na nich učiteľ. Všetci sa postavili vedľa seba a upreli na nás pohľady. Najintenzívnejší mal Lukas na mňa. Prosím ,prosím nech to nieje niečo čo si musia vyberať , prosím , nech si ma nevyberie ! ,,Takže páni , dneska , budete dvaja behať tu s prítomnými dámami " ukázal na nás dve. Takže , kto chce neska behať ?"opýtal sa do davu chalanov , niektorý sú fakt kus ale na Lukasa nemajú. Lukasova ruka sa spriamila hore . ,,Ja pán učiteľ " povedal rozhodne a vyšiel s davu. Potom sa prihlásil ešte nejaký Samo. Vôbec ma nezaujímal. Mala som oči len pre Lukiho.,,Takže vy 4 budete behať do konca hodiny , vonku !" usmial sa diabolsky.
Behala som už 6 kolečko , neviem prečo ale bola mi zima ako o v riti. Zjavil sa pri mne Lukas . ,,Poď somnou , ukážem ti niečo " nenamietala som. Lebo už sa mi nechcelo behať. Dýchala som ako kôň.Zaviedol ma niekam kúsok za školu.Vôbec mi to nevadilo ,lebo som bola sním. Chytil ma za ruku a posadli sme sa na lavičku. On si sadol prvý. Chcela som si sadnúť vedla neho ale on si ma stiahol na kolena. Začala som sa smiať. Objal. Cítila som sa zrazu ako keby som bola v peci. Zrazu mi bolo dosť teplo , až moc . Začal sa ku mne približovať ale ja som ho stopla prstom.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...