Och božee streda. Ako ja ich nenávidím a ešte mám aj na hlave obväz.Vstala som a išla som do kúpeľne. Kúpeľna bola odomknutá čo mi došlo divné. Vošla som dnu a uvidela Sáru ako si umývať tvár od krvi.,,Preboha čo sa ti stalo ?" došla som k nej a pozrela som sa jej tvár. Mala rozrazenú peru. ,,To mama zase mala nejaký záchvat a tento krát si to vybila na mne." Začala plakať.Odviedla som ju do izby a zavrela za ňou dvere.úplne bez emocií. Je strašne psychicky na tom zle.
Odyšla som do izby kde som sa prezliekla.Z baru som si zobrala peniaze a išla sa naraňajkovať. Dala som si jablko. Pípla mi sms-ka. ,, Ahoj ja už som pred vami , poď von " vybehla som von a koho tam nevidím stáť. Lukasa. Usmial sa na mňa a ja som sa len začervenala. Otočila som sa na Niku a mimikou som jej dávala dosť najavo že je úplne tupá. Len sa na mňa usmiala a začala konverzovať s Lukasom. Tomáš už snami nechodí. Asi si to ešte nevisvetlili medzi sebou. Ani som ich nepočúvala o čom sa rozprávajú lebo celí čas som zízala na Lukasa. Dosť často sa na mňa pozrel. Keď sa stretli naše pohlady odvrátila som zrak od neho. Keď už sa na mňa nepozeral zase som sa začalal ja sa naňho pozerať.
Boli sme už pred školou a Lukas zostal snami a nešiel za svojou partou. Nika sa vyparila. Do riti kde je toto mi neohla spraviť! ,,Veronika" začal pozrel sa mi priamo do očí. Vtedy som si spomenula s kým so sa bozkávala na tej párty bol to Lukas. ,,Len Vera alebo Verča stačí" usmiala som sa na neho. ,, A čo tak princezná?" tak na toto som sa mu vysmiala do tváre. ,,Prečo sa smeješ ?" tváril sa nechápavo.,,Ako mi takto môžeš povedať! S kým si sa stavil ? alebo si snáď prehral stávku ?Neviem čo sa tu snažíš ale keď ma chceš len zosmiešniť pred ostatnými tak to urob hneď a nepredlžuj to."To som už bola naozaj nahnevaná. ,, Pozri , s nikým som sa nestavil ani nič neprehral a ni dokonca ťa nechcem ani zosmiešniť len som sa chcel s tebou porozprávať !" povedal rozhorčene.Zazvonilo do školy.,, Prepáč ale už musím ísť !" usmiala som sa a išla. ,, O 3 v parku pri detskom ihrisku!" zakričal na mňa. Zastavila som a poobzerala som sa na koho kričí. ,, To bolo na teba princezná!" zakričal o čosi hlasnejšie. To som sa už červenala až za pätami. Zrýchlila som krok a išla do triedy.
Konečne skončilo vyučovanie. S Nikou som sa o tom rozprávala keď sme išli domou. Nič mi neporadila .Suka jedna!:) Došla som domou. Mama už stála v obývačke a čakala na mňa. ,,Kde si kurva toľko bola?" zhúkla po mne. ,, V škole ?" ocapila som na ňu. Vlepila mi 3 facky. ,, Čo si o sebe myslíš , ty jedna kurva tlstá ? Teraz pôjdeš navariť večeru a potom to tu upracieš!" Prikívla som. Vybehla som do izby rýchlo som sa prezliekla a išla niečo uvariť a poupratovať.
14:45 Konečne som mala všetko hotové. Hodila som rýchlu sprchu a išla sa obliecť.Nevedela som čo tak som dal na seba čierne rifle a mikinu. Keď som si robila priberaný cop zbadala som modrinu na moje tváry. Oni snáď nikdy nezmiznú! Nevedala som nájsť make-up. ,,Kam ho zase dala ta Sára!" Ani som ho nenašla tak som si dala na seba kapucu.
15:05 som bola v parku. Ešte nájsť detské ihrisko. Blúdila som po pár minút po parky. Keď som uvidela Lukasa , rozbehol sa ku mne.
Naklonil sa ku mne. Vedela som čo chce spraviť. Ale teraz som už nebola pod vplyvom alkoholu. Priblížil sa ešte viac . Naše pery sa spojili. Začali sme sa bozkávať. Kusol mi po spodnej pery. Vzdychla som a tak som mu dala šancu jeho jazyku aby ma preskúmal aj z vnútra. Urobila som presne to isté. Naše bozky boli vášnive , naše jazyky sa prepletali. Bolo to úžasné až kým nám nedošiel kyslík.Odtiahli sme sa od seba. Lukas ma pohladil po tvári a objal ma. Síkla som od bolesti lebo ešte aj tá moja hlava. ,,Čo ťa bolí ?" pozrel sa mi do očí. ,,Nič" uhla som pohladom. Odtiahla som sa od neho.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...