Lukasove ráno

946 46 0
                                    

16:45 pozriem na hodinky čo mám na nočnom stolíku. Rýchlo som vyskočila z postele a išla som sa umyť. Konečne som bola osprchovaná a mohla som si zbaliť veci na cvičenie. ,, Čau Nika , ideš neska so mnou cvičiť ?" skúšam váhavo. ,, Sorry Vera, ale dneska nie celá som rozbolavená s Tomáša a ešte k tomu ma strašne bolí hlava!" vzdychla unavene. Ups asi som ju zobudila. ,, OK teda , maj sa a dobre sa vyspi!" položila som. Rozhodla som sa , že pôjdem aj sama. Všetko čo som potrebovala som si pobalila a išla.

ˇˇ z pohľadu Lukasaˇˇ

Ocitol som sa u niekoho doma ani neviem u koho. Mam na sebe iba rifle. Kde mám tričko ? Porozhliadol som sa po izbe a uvidel som ho na zemi . Zobral som si ho , obliekol. Kde majú asi kúpeľňu ? Pozrel som sa do viacerých izbe nikde som ju nevedel nájsť. ,, uhni lebo ťa ovraciam ," počul som Niku. Išiel som tam a uvidel Veroniku ako vychádza s kúpeľne s úsmevom na perách. Choď sa jej konečne prihovoriť , ty strachoput! Choď ! Nie teraz , určite si nič nepamätá zo včerajšika. Zato ja si pamätám skoro všetko až do istej chvíle keď zmizla a ja som ju nemohol nájsť , tak som pil. Nebudem sa jej teraz prihovárať! Bojím sa ,že ma odmietne. Rýchlo som zmizol tak aby ma nevidela a vstúpil som do nejakej izby s veľkou posteľou. Aký som ja ešte unavený , len nachvíľku si ľahnem do tejto luxusnej posteľky. Hneď som zachrápal.

Zobudil som sa. Tak dobre som sa ešte nevyspal. Upratal som posteľ aby nikto nevedel ,že som si tu schrúpol. Vystrčil som hlavu z dverí aby som zistil či tam niekto nieje. Nikoho som nevidel tak som zišiel dole. Vidím Veroniku ako pochrapká na gauči. Všade je už čisto. Došiel som k nej , zamával som jej pred očami. Nezobudila sa tak som sa k nej nahol a dal jej mľaskavý bozk. Trochu sa pomrvila a ja som sa zľakol aby sa nezobudila ,a tak som radšej prchal domov.

Došiel som domov , niečo som zjedol lebo som bol ukrutne hladný. Ach bože dneska je nedeľa! Bože mal som zápas a ja som naňho zabudol! Užasnééé , tréner ma zas sprdne a budem musieť behať celý tréning. Tak pôjdem aspoň večer do posilky, trochu si zacvičiť. Išiel som sa naložiť do vane aby sa mi uvolnilo svalstvo. Ležal som tam a rozmýšľal som na včerajšok ako sme sa Veronikou bozkávali ako sme spolu tancovali. Hneď sa mi postavil , čím viac som na ňu myslel tým viac som ho mal tvrdší. Zobral som si ho do ruky a začal pohybovať pomaly hore a dole a pritom si myslel na Veroniku. Anóóó!! Konečne som sa dokonale uvolnil. Sperma mi vystreklo do vody , tak už som sa dokúpal. Vyliezol som von , obliekol som sa do teplákou a voľného trička. Pozrel som na hodiny bolo už 17:05 tak som si zbalil veci a išiel do posilky.





Simple love?Where stories live. Discover now