Tanıtım

913 28 1
                                    

Merhaba arkadaslar. Bu Troublemaker hikayemin devamıdır. Kitabı bilmeyenler için; Louis Alexandra adlı bir kızla istemediği halde evlenmek üzereyken düğünden Harry ile kaçıyor, Taylor adında oğlu var sadece bu kısmı bilseniz sizin için yeterli olacaktır. Yeniden Troublemaker'ı okumanıza gerek yok (:

~ 5 sene sonra ~

" hayır Harry öyle olmaz!" Diye bağırdım sadece. O ise güldükten sonra dudağımda öpmüştü. Bende gülerek boynuna sarıldım.

Ah düğünümden kaçtıktan sonra başıma inanılmaz şeyler geldi. Herşeyi anlatacağım.

Harry ile dinlenmek için evine gittik ertesi sabah bizi bulamayacakları bir yere taşındık. İlk başlarda resmen depresyondaydım. Yaptığım tek şey uyumak oluyordu. Inanılmaz derecede zayıfladım. 5 sene içerisinde ikimizden kimse ufak bir haber dahi alamadı. Tüm sosyal hesaplarımızı kapattık. artık Londra'da dahi yaşamıyorduk. Hayatımız değişmişti. Flaş ışıkları yoktu artık hayatımızda. Ailemizden uzattık. Gerçi artık aileyi umursamıyordum bu sadece Harry için önemliydi. Harry tüm zorluklara benim için katlanmıştı.

Annem sürekli beni arayıp her gün sesli mesaj bırakıyordu. Düğünden kaçtıktan sonra Alexandra'da gitmiş. Oğluma da artık annem bakıyordu. Onun artık nasıl birisi olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Boyu uzamış mı, düzgün konuşabiliyor mu, arkadaşı var mı, saçları nasıl, beni biliyor mu, beni seviyor mu ya da nefret mi ediyor, herşeyden sonra beni görmek ister mi bu soruların hiçbirini bilmiyordum. Gerçi onu artık görmek istediğimden emin değildim hemde karşısına çıkacak bir yüzüm yoktu. Onu yarı yolda bırakıp yeni bir hayat kurdum. Babamın bana yaptığı şeyi ona yapmıştım. Onu babasız bırakıp sessizce hayatından gittim. Babamdan öğrendiğim şeyi yapmayacağıma yemin etmişken ben onu ufak yaşta terk ettim. Üstelik onun hiçbir suçu yoktu. Olanlardan habersizdi. Ama artık 6 yaşında ve birçok şeyin farkındadır. Benden nefret ettiğine eminim. Eski hayatımdan uzak bir şekilde yaşıyordum onu da bu hayata sokamazdım. Hem artık Harry ile evliydim. Kafam karışık olduğu icin değil onu gerçekten de sevdiğim için evlenmiştim. Hayatım gerçekten değişmişti.

Ilk yıllarda depresyonda olduğum için Taylor aklımda dahi yoktu ve ben Harry ile hala arkadaştım hemde destek alıyordum. Psikolojim yerle bir olmuştu. 6 ay boyunca hastanedeydim sonra Harry benimle evde ilgilenmişti. Depresyondan kurtulmam da Harry'nin büyük yardımı var ona ne yaparsam yapayım hakkını ödeyemem. Îyiki benimle beraber o gün geldi. Gelmemiş olsaydı çoktan intihar etmiştim ve Lucy'yi aklımdan çıkaramazdım. ( Lucy eski sevgilisi)

Harry ile sevgili olmak için uygun bir zamanı beklemiştik. Sevgili olduğumuzda daha farklı biriydim ve kendimi gerçekten de uzun süreden sonra mutlu hissediyordum. Belki de aradığım mutluluk en başından beri Harry'deydi ve ben diğerleri ile zaman kaybettim. Evet gerçekten zaman kaybettim. Şimdi o günleri hatırlayıp sadece Harry ile gülüyoruz. Bir daha aynı hatalara düşeceğimi sanmıyorum.

O da yerimizi belli etmemek için ailesi ile görüşmüyordu. Evlendiğimizden bile kimsenin haberi yoktu. Niall, Zayn ve Liam'a da birşey söylemedik. Onların da yaptığı tek şey bize çaresizce mesaj bırakmak oldu. Her ihtimale karşı eski telefonumu kullanıyordum bu sayede bize gelen mesajlardan haberdardık.

Zayn haber almak için bize sadece 1 yıl mesaj bıraktı. Niall ise 2 yıl uğraştı. Liam hala uğraşıyor ve artık herkes öldüğümüzü düşünüyor. Hayranlarımız bile bizden uzun süre bir tane bile fotoğraf gelmeyince vazgeçmişti. Onlara göre gizemli bir şekilde kaybolduğumuzu ve bir trafik kazasında hayatımızı kaybettiğimizi düşünüyordu. Annemin en son bıraktığı mesaj ' öldüğünü varsayıyorum. Keşke Mezarlığı'nı bilmiş olsaydım en azında Taylor babam nerede diye sorduğunda götürecek bir yer olurdu'

Forgive Me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin