Keyfim tam anlamıyla yerindeydi. Sağ tarafımda kocam vardı. Ve o uzun süreden sonra ilk defa bana kızgın ya da gergin değildi. Aksine eskisi gibi mutlu Harry'ydi.
Sol tarafımda ise oğlum vardı. İyileşmişti. Kocama kötü davranmak yerine kibardı. 2 gün boyunca okula gitmediği için neşesi yerindeydi. Durmadan mızmızlanan bir Taylor yoktu başımda. Bunlar keyfimi yerine getiren güzel şeylerdi. Evimizde hayal ettiğim bir neşe vardı.
" pekala ben geldim. Filmi başlatabilirsin." cips dolu tabağı yanımıza koydu. Güzel bir film gecesi yapıyorduk. Filmi Taylor seçmişti. Ama başladığından beri tepki vermemişti. Halbuki filmde komik şeyler vardı. Eğilip ona baktım. Uyuduğunu görünce güldüm. Cenin pozisyonunda uyuyordu. Elimi yavaşça eline götürdüm. Üşümüştü. " uyuyor mu?" başımı salladım. " ah daha çok erken." ayağa kalkıp kenarıdan bir örtü aldı. Bende köşede duran minik yastığa uzandım. Hemen bacağımın yanına yastığı koydum. Sonra yavaşça kafasını yastığa yerleştirdim. Harry üzerini örterken eğilip alnına öpücük bıraktım.
Sırtımı koltuğa yasladım. " bugün çok yoruldu ha?" parmaklarımı saçlarına daldırdım. Yavaş yavaş oynarken gözlerimi ondan ayırmadım.
"Evet ilk defa tek başına uzun bir süre yanımıza gelmeden oyun oynadı." dedim gülerek. Bu bizim için bir ilkti. Genelde oyun oynamak için beni beklerdi. Tek başına olduğu zamanlar elinde ya tablet olurdu ya da televizyonun önünde otururdu. Şimdiye kadar 2-3 defa oyun odasına kısa süreliğine girmişti. Ama bugün oradan hiç çıkmamıştı. Çıktığında ise oyununa burada devam etmişti. Bize hiç zararı olmamıştı. " sen yanında olduğunda genelde sakin bir çocuk. Ama işteyken fazlasıyla hırçın oluyor." Harry yanıma iyice sokuldu ve başını göğsüme koydu. " farkındayım ama alışmak zorunda. Fazlasıyla yalnız. Kendine arkadaş bulmalı." bu sefer Harry gülmüştü. Evet bu cidden komikti. Oğlum eşyalarına dokunulmasından nefret ettiği için paylaşmayı da sevmiyordu. Okuldaki kavgaların büyük çoğunluğu bu yüzdendi. Hatta yalnız olmaktan da gayet mutluydu.
" onun tek oyun arkadaşı sensin." maalesef bu doğruydu. Oyun oynamaktan şikayetçi değildim ama böyle olmamalıydı. Ben genel olarak insanlar ile iyi anlaşırdım. Oğlumun da böyle olmasını istiyordum. Ama lanet olsun ki annesinin tüm kötü huylarını almıştı. " ah eminim ki yakında okulda bir sürü arkadaşı olur."
" okula uzun süredir gidiyor ve hiç arkadaşından bahsettiğini duymadım. Belki onu komşularımızın çocuklarının olduğu parka götürmeliyim. Ah siktir. Buna vaktim yok. Bunu sen yapacaksın. Arkadaş bulana kadar oğlumla çocukmuşun gibi oyna Harold." başımı eğip onu boynundan öptüm. Doğruldu.
" Louis, Taylor'ın artık bana iyi davranması çok güzel değil mi?"
" sana sonsuza kadar böyle devam etmeyeceğini söylemiştim. Ama kocam tam bir dram kraliçesi."
" kraliçe mi?" dedi gülerek. Bende güldüm ve dudağından öptüm. " evet tam anlamıyla kraliçesin. Bir erkeğe göre fazla güzelsin." omzuma yavaşça vurdu. " Harry bence tam şu anda sevişmeliyiz. Sonrasında ise şarap içip köpüklü bir küvet keyfi yapmalıyız." yeniden gülmüştü. Ona gözlerimi kısarak baktım.
" film gecemiz ve biz film gecelerinde sevişmeyiz."
" bu kuralı az önce uydurdun." ağzıma cips soktuğunda ayağa kalktım. " Taylor'ı odasına götüreceğim ki hiçbir şekilde uyanmasın. Sende beni odada bekle. Hemen Harold. Günlerdir yalvarıyorum sana." bir adım attığımda Taylor'ın minik legolarına basmıştım. Küfrederek yerden aldım ve oyuncak yığınının arasına gönderdim. Her yer oyuncak olmuştu. Ayağım acıyordu! Siktiğimin legosu. " küfür kullanma Louis. Ve kabul ediyorum. Seni odamızda bekliyorum kocacığım." ayağımı ovuştururken o yanağımdan öpüp benden önce gitmişti. İşte bu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me
FanfictionLouis, artık gerçekten gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu. O artık Harry ile evliydi ilişkileri harika ilerliyordu ta ki Taylor ile karşılaşana kadar. Biricik oğlu 6 yaşına girmişti. Asıl sorunlar şimdi başlıyordu. Louis'nin cinsel tercihi yüzünden oğ...