Oğlum her zaman ki gibi kucağımda oturup bana gününü anlatırken açıkçası pek fazla umursamıyordum. İşte yeniden bir toplantıya katılmıştım ve fena halde yorgundum. Beynim de hala bazı kelimeler yankılanıyordu. Bunun üzerine Taylor ve Harry konuşmak istiyordu. Dinlemeye mecbur tutuluyordum.
İkisini gerçekten dinlemem gerekiyordu ama bana dinlenmem için fırsat verilmiyordu. " baba beni dinle lütfen." eliyle yanaklarımı tutup kendine çevirdi. Bacaklarını belime dolamıştı ve bu yüzden büyük rahat koltukta yatamıyordum.
" Louis yemeğe Niall ve eşini, Liam ve eşini çağıracağız. Sana bir liste çıkardım onları alman gerekiyor." Liam ve eşi mi? Tanrım Zayn'i istemiyordum!
" ne? Sanırım müdahale etmem gerekiyor ama sadece Liam olacak."
" baba aşık oldum." Taylor'a birden döndüm ve kurduğu cümleye şaşkınlıkla baktım. Aylardır okula gidiyordu ve aylardır kızların sinir bozucu olduğunu söyleyip birçok kişi ile kavga etmişti. Okulda yaptığı tek şey buydu. Şimdi de aşk diyordu. Beni çıldırtmak mı istiyordu? Daha okuma yazma dahi bilmiyordu.
Harry elindeki minik not defterini indirip Taylor'a döndü. " ne dediğinin farkında mısın?"
" ben ciddiyim Baba. O çok güzel. Saçları upuzun ve sarı. Gözleri de benim gibi mavi." bugüne kadar duyduğum en saçma cümleydi.
" bu şanslı kız kim Tay?" diye sordu Harry. Ona kaşlarımı çatarak baktım.
" öğretmenim Harry." gözlerim zaten yeteri kadar şaşkınlıkla Açılmıştı daha fazla şaşkın olmam imkansızdı. Öğretmen mi? Oğlum beni şaşırtmayı seviyordu. Bu 2 aydır kaçıcıncı kez şaşırışımdı sayamamıştım. Ama beni sinirlendiren kavgaları değil bu olmuştu. Harry gülerken hala tepkisizdim.
" Lou oğlun olgun insanları seviyor diye ona kızamazsın sevgilim."
" karışma Harry ayrıca öğretmenini aklından çıkar hemen. O senden tam 20 yaş büyük. kendine uygun bir kızı sevebilirsin."
" ama o da bana uygun. Saçlarımı okşadı baba."
" okulunu değiştirmek zorunda bırakacaksın beni Tay. "
" baba saygılı olman gerekiyor. Lütfen." onu kucağımdan indirip ayağa kalktım. Sinirlendiriyordu beni. " Harry gülme." dedim. Yoksa Taylor yaptığının doğru olduğunu düşünerek bunu sürdürecekti. Harry ile aynı davranmalıydık. " üzgünüm Lou. İstersen listeyi veriyim hemen almaya git." gözlerimi devirdim.
Uyumak istiyordum. " neden kredi kartımı alıp sen gitmiyorsun?"
" çünkü kibar olan onları arayıp davet etmesi lazım. Sende kibar olmadığına göre Louis."
" babamı rahat bırak Harry. Onu sıkıyorsun. Babacığım dizime yatmak ister misin?" başımı yavaşça sallayarak başımı oğlumun dizine koydum. Minik elleriyle saçlarımı okşuyordu ve alnıma minik bir öpücük bıraktı. " Tanrım Niall beni arıyor. onlara yemek davetimizden bahsettin mi?"
" Harry kimseyle konuşmaya vaktim yok." Taylor saçlarımı okşarken uykum gelmişti. Zaten yorgundum. Harry de mutfağa doğru gitmişti. " baba kocandan kurtulduğumuza göre artık sevgilim hakkında konuşabilir miyiz?" gözlerimi açarak ona ters ters baktım. Sevgilim diyordu birde!
" pekala o kadın evli yani sevgilin olamaz."
" evli olmasa olabilir miyiz?" gözlerimi devirdim. Başımı kaldırıp yastığa koydum. yanıma oğlumu yatırıp burnumu mis kokulu saçlarına yaklaştırıp kokladım. 2 ay içinde ona gerçekten alışmıştım ve ondan 1 günlüğüne dahi ayrı kalmak istemiyordum. Yıllardır onu neden görmek istemediğimi hala anlamıyorum. " birtanem sadece 20 yaş küçülürse öğretmenin ile sevgili olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me
FanficLouis, artık gerçekten gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu. O artık Harry ile evliydi ilişkileri harika ilerliyordu ta ki Taylor ile karşılaşana kadar. Biricik oğlu 6 yaşına girmişti. Asıl sorunlar şimdi başlıyordu. Louis'nin cinsel tercihi yüzünden oğ...