Asansörden çıktıktan sonra etrafıma baktım. Babam yoktu. O halde yaşasın özgürlük! !! Kepimi ters bir şekilde taktıktan sonra kaykayımı yere bıraktım.
Ofisin içinde kaykayımla özgürce dolaşırken koridorun sonunda babamı görmüştüm. Siktir! Ona fazlaca yaklaştığım için tam önüne geldiğimde kaykayımla durmuştum. kaykay olayını kesinlikle bilmemeliydi. Bu kurallara tamamen aykırı bir şeydi. Ama masama kadar çok fazla yürüyordum. Hemde sıkılıyordum. Bu kaykay bana renk getirmişti.
Babam önce kaykayıma sonra bana bakmıştı. Başımdaki kepi aldı. Alt dudağımı dişledim. Hiçbir zaman o burada olmazdı. Birisini görmek istediğinde hep Jessica'ya der biz odasına giderdik! " açıklayabilirim bunu. "
" açıklasan iyi olur çünkü ben mantıklı bir açıklama düşünemiyorum." Gülmeme engel olamamıştım. Bunun bir açıklaması yoktu. " odamda açıklama yap." Başımı salladım. O önden gidiyordu. Kepim hala ondaydı. Onu almalıydım.
Yeniden kaykaya binerek bende arkasından gittim. " Louis ondan in artık." Yanaklarımı şişirdim. " pekala patron." Kaykaydan inerek elime aldım. Bir gün bu eğlencemi tam anlamıyla gerçekleştirecektim.
Odaya girerken kapıda Jessica hala duruyordu. Ona garip garip baktım. Odadan çıkmalıydı. Ona bakışımdan sonra çıkmıştı. Kapıyı kapatıp deri koltuğa oturdum. " buradaki ortam harika ve Harry evdeyken bunu kullanamamı istiyor."
" evet sende burada kullanabileceğini mi sandın?" Başımı salladım. " ah büyüsen bile yaramazlıklarına devam ediyorsun Louis. Artık babasın." Baba olmam bunları yapmama engel değildi. Hatta Tay ile birleşip daha çılgın şeyler yapabilirdik. Aslında Taylor'a yaramazlıkları için kızmam hataydı. Onları küçük yaşta yapamadıktan sonra heyecanı pek kalmıyordu. O yüzden yapabildiği kadar yaramazlık yapıp eğlenmeliydi. " pekala neden buradayım baba?" Masanın üzerinden kepimi aldım. Saçlarımı geriye doğru atıp ters şekilde taktım.
" Amy ile 1 aylık bir tatile çıkıyoruz. Ben yokken burayı sen yöneteceksin. İmza yetkim sende olacak."
" 1 ay mı? Bu çok fazla. Üstelik tüm işleri çuvallayabilirim. Kötü bir adım atarsam...tanrım bu büyük bir sorumluluk baba. Bunu yapamam. Kötü bir şeyin sebebi olmak istemiyorum. " dedim hızla. Bunu kabul edemezdim.
" birincisi bu bir emir sende yerine getirmek zorundasın. İkincisi 3 ay boyunca girdiğin toplantılarda bana kendini kanıtladın üstelik sayende iyi şeyler kazandık. Son olarak takıldığın her konuda beni arayabilirsin. Zaten Jessica sana yardımcı olacak. Artık dinlenmeye ihtiyacım var."
" bu toplantılara benzemiyor baba. Biraz daha idare et ve her şeyi öğrendiğim zaman gidin." Kurtulmaya çalışıyordum umutsuzca.
" sana yapacaksın dedim. Bu akşam yola çıkıyoruz. Sende yarın bu masada olacaksın. Hadi şimdi bunu diğerlerine söylemeye gidelim."
" bunu istemiyorum. " beni dinlemeden odadan ayrılmıştı. Mecbur olarak arkasından çıktım. Ben bazı basit işleri yapmaktan memnundum. Yükselmeye gerek yoktu şimdilik. Üstelik buradaki kimse ile anlaşamıyordum. Tek anlaştığım kişi Lisa'ydı.
" merhaba arkadaşlar. Herkes burayı dinlesin. 1 ay gibi sürede burada olmayacağım. Ben yokken tüm her şey ile Louis ilgilenecek. " babam hala konuşurken birisinin " işte şimdi yandık" dediğini duymuştum. Kim olduğundan emin değildim ama haklıydı. Çoğu kişi benim kara listemdeydi. Geldiğim ilk gün üzerimden iddiaya girenleri hala hatırlıyordum şimdi ise güç bendeydi. Bunu düşününce dik durup yüzüme gülümseme yerleştirdim.
~
Harry'den;
Evdeki dağınıklığı topladıktan sonra kendim için kahve yaparak Taylor'ın yanına yani salona geçtim. Dün Louis ile lunaparka gitmişlerdi ve yediği bir şey yüzünden midesi rahatsızlandığı için bugün okula gitmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me
FanfictionLouis, artık gerçekten gerçek aşkı bulduğuna inanıyordu. O artık Harry ile evliydi ilişkileri harika ilerliyordu ta ki Taylor ile karşılaşana kadar. Biricik oğlu 6 yaşına girmişti. Asıl sorunlar şimdi başlıyordu. Louis'nin cinsel tercihi yüzünden oğ...