-BÖLÜM 30-

740 41 29
                                    

ARKADAŞLAR...2K OLMUŞUZ!ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM.SİZİ ÇOK SEVİYORUM.ÖNCELİKLE WATTPADTE TEKNİK SORUNLAR VAR UĞURSUZ 28'İ YAYINLAMIYORT-T YANİ YAYINLIYORUM BAZEN SİLİNİYORT-T NEDENİNİ BİLMİYORUM TEKRAR YAYINLAYA TIKLIYORUM..OLMUYOR!AMA BU BÖLÜMÜ SAĞLAMA ALACAĞIM.BAŞKA BİR YERE DE KOPYALAYACAĞIM!UMARIM AYNI SORUN OLMAZT-T

Hastane..İlaçlar..Hepsi...Çok yorucu...O günden sonra..Daha da fazla ilaç vermeye başladılar...Şu an..Kollarım bağlı...Bir hafta boyunca beni inceleyecekler..Yine..Şimdi..Tam bir deli gibi görünüyorum..Mutlu olabildiğim tek şey...Killer 3 gündür çıkmadı...Bell'i göremiyorum..Olsun..Yalnız olmam..Benim yararıma..Gözlerimi yumdum...Aklıma..Sarada gelmişti...Neden?Evet...Ben ne zaman korksam...Yanımda belirir ve morel verirdi...Onu da göremiyorum...Yalnız olmaya alışmalıyım...

.........................................................................

Sonunda 1 hafta bitmişti...Benim için bitmeyecek gibiydi...Ellerim çözülmüştü.Ama benim böyle yapmam ile birlikte..Bell ve Ben...Görüşemeyecektik...Hayır!Ben yapmadım!Lanet...Killer!İlaçlar fazla geliyordu...Köşede duran çantaya baktım.Görevliler getirmiş ve benim için olduklarını söylemişlerdi.Tabi ki çantanın içini aramışlardı ama bakma fırsatım olmamıştı.Çantayı yatağıma koydum.Fermuarını yavaşça açtım...İçinde ''KEK''vardı...

Sarada...Benim için kek yapacağını söylemişti...Sarı plastik kabın içine açtım ve kekleri yemeye koyuldum...Çok ..Bu...Çok tuzlu dattebasa!Şeker ile tuzu karıştırmak...Olsun..Benim için yapmıştı...Yerken...Kendimi tuttum...Kekin üstünde...Benim suratım vardı...Gülmeme engel olamadım..Bir yandan...Ağlıyordum..Beni...Düşünen birisi...Vardı..Tuzlu kekleri bitirdikten sonra çantanın geri kalanına baktım..Bir mektup ve tılsım vardı.Elimde ki mektupla bakışıyordum..Açmaya karar verdim..Açtım..

''Sevgili Boruto,

Hala şaşkınım..Üzgünüm..Senin yanında..Olamadım...Yanına gelmek istiyorum..Annem ile birlikte geleceğiz...Söylediğim gibi...Yanında olacağım...Ne olursa olsun...Ne yapmış olursan ol..Biliyorum..O kişiliği...Yeneceksin!Sen Boruto'sun!Pes etmezsin değil mi?Edersen...Hastaneyi basar ve SHANNARO'YU yersin!Ve...Geldiğimde...Sana söylemek istediğim bir şey...Var..Yazarak anlatamam...Lütfen üzülme..Yemeklerini düzenli ye..Umarım keki beğenirsin..Shoujo mangalarda kızlar ne diyordu?E-Evet buldum!Bu kekin içine tüm sevgimi kattım...Ve..Tılsımı vermek istedim..Ne zaman üzgün hissetsen...Beni hatırla diye!Ayrıca..Sen oradan çıkacaksın!Lütfen üzülme...Ben...O gün...Ve şu an..Yanında olamadığım için çok üzgünüm...Lütfen kendine iyi bak...Bu hastalığı yeneceğiz!''

Elim ile ağzımı kapattım...Hıçkırarak ağlamaya başladım...Sarada...Bana neden inanıyorsun?B...Ben...Çok kötüyüm...Tılsımı elime aldım ve öptüm...''Bunu...Ömrümün sonuna kadar saklayacağım...''

Ne zaman...Gelirdi?Bunu istemem gerekiyordu..Ama..Onu görmeyi çok istiyordum..Kafamı yastığıma koydum..Tılsımı avuçlarımın arasına aldım...Gözlerimi kapattım...


..........................................................................................................................................................................

Lanet ilaçlar...Başım dönüyordu...Odamda olmak...Bunalıyordum...Bell'i düşündüm...Benden nefret ettiğine eminim...Ama...Sarada hakkındakileri...Söylemeyi..Ve özür dilemeyi istiyordum...Ama...Beni..Affeder miydi? Hasta bakıcıyı çağırdım...''Bahçeye çıkabilir miyim?''

''Olmaz.''

''Birisini görmek istiyorum..''

''Olmaz!''

''Lütfen...Bell ile konuşmam lazım..''

''Onu öldürmeye kalktın!ol-''

''Bekle..''

Bakışlarımı hasta bakıcının arkasında ki doktora çevirdim.

''Boruto?''

''E-Efendim?''Psikiyatrist...Elleri ile saçlarını karıştırıyordu..''Peki...Neden onu görmek istiyorsun?Onu öldürmeye kalktın.''

''Killer...İkinci kişiliğin suçuydu..''

''Anlıyorum...Sen onu görmek istesen de...Bell..Konuşacak halde değil...''

''N-Neden!?''

''Kız kardeşi...Ölmüş...''

ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE YB KISA OLDU AMA İŞİM VAR HAFTAYA YB GELİR!AYRICA TEKRAR SÖYLEMEK İSTERİM;28.BÖLÜMÜ YAZDIM SİLİNDİ.YİNE YAZDIM AMA FARKLI BİR KONU İLE..O DA SİLİNDİ.SABAH BAKTIM İKİSİ DE VAR...VE İKİ 28.BÖLÜMÜN BİRİNDE SARADALI BÖLÜM VAR..OKUYANLAR OLMUŞTUR AMA BEN SİLDİM O İLK YAYINLADIĞIM BÖLÜMDÜ AMA İKİNCİ KEZ YAZINCA..YANİ KISACASI İÇİNDE SARADA OLMAYAN 28.BÖLÜM GERÇEK BÖLÜMDÜR!SARADA VE BORUTO HİÇ KARŞILAŞMADI YANİ.BELL'İN HAYATINI ANLATTIĞI 28.BÖLÜM GERÇEK...VE NEDEN SİLİNİP TEKRAR YÜKLENİYOR BİLEMİYORUMT-T


MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin