MİNNA BU GERÇEKTEN YIL BAŞINA KADAR OLAN SON BÖLÜMDÜR.ZAMAN BULDUM VE YAZAYIM DEDİM:3
''3..3.K-Kişilik..''Sanki kafama bir balta ile vurulmuştu...Kendimi...Çok kötü hissediyordum...''P-Peki...3.Kişilik nasıl biri?''Meraklanmış bir o kadar da korkmuştum..Ya kötü bir kişilikse?
''T-Ta..''
''Ta?''
''T-Tatlı!''
Tatlı mı?Ama...Algılamakta güçlük çekiyordum..Sarada'nın yanakları kızarmıştı...Gözlerime bakamıyordu...Yanına yaklaştım..''Sana..Bir şey mi yaptım?''
''Beni...S...S...S-Sevdiğini...Söyledin....''
Ama...Nasıl?!Hatırlamıyorum!
''Ama..''
Sarada'ya baktım...O bana bakmamaya devam ediyordu...Ona...Söylemiş miydim?
''Üçüncü kişilik...''
''O...Bir çocuk gibi davranıyordu...''
Çocuk...Beynime dank etti...O duyduğum ninni...Ben küçükken annemin söylediği ninniydi...İçimdeki heyecan...İçimdeki...Bu kişilik...
''Benim...''Ne söyleyeceğimi bilememiştim...İtiraf...Bir kişilik daha...Ben...İyileşemeyecek miyim?
Sarada kızarmış yanaklarını elleri ile ovuşturmaya başladı.Bakışlarını bana çevirdi...Bu sefer...Utanan ben olmuştum...Kafamı çevirdim..''Boruto...Bana...Bakar mısın?''Cesaretimi toplayamamıştım...Başımı yavaşça çevirdim...Sarada daha da yaklaştı...Eli yumruk şeklini aldı...Elini kalbime götürdü...''Sen...''Tam gözlerimin içine bakıyordu...Kalbimin atışını..Hissedebiliyordum...Gözlerimi görüş odasında ki beyaz duvarlara bakmaya başladım.''Sen...Uzumaki Boruto...Gerçek kişiliğinde...Böyle hissediyor mu?''
Yutkundum...Terlediğimi hissettim...Kekeleyerek''B-Ben...''
''Görüş saatiniz doldu.''
Kendimi Sarada'dan uzaklaştırdım...Arkamı döndüm..Yüzüne biraz daha fazla bakacak olursam...Küçük bir kız gibi utanmaya devam edecektim..''Geldiğin için teşekkür ederim...''
''B-Bek-''
Söylediklerini dinlemeden odadan çıktım...Hasta bakıcı beni odama götürdü...Yatağıma yüzükoyun uzandım...Elimi kalbime götürdüm..Deli gibi atıyordu...Sarada'nın o soruyu sorduğu an ki...Yüz ifadesi...Benden cevap beklemesi...Yatağımda deli gibi bir sağa bir sola dönmeye başladım...Yere düştüm..''Bu acıttı..''
''Çok tatlı..''
(MİNNA 3.KİŞİLİĞN KONUŞMALARINI KOYU RENKLE YAZACAĞIM)
Zihnim..Zihnimde yankılanan ses...Aklımı kaçırıyorum...
''Nee-chan çok tatlıydı...Onu seviyorsun..Ama ben daha çok seviyorum!''
''Kapa çeneni!''
''Ona sarılmayı istedin değil mi?Kalbin çok hızlı atıyor...''
''S-Sen...''
''
''Biliyorum...Ben...İçinde yaşıyorum...Ben senin..Aşık...Masum...Mutlu..Çocuksu...Yanını oluşturan kişiliğinim...''
''Sen hiç kimsesin!Ben..Sadece..Uzumaki Boruto'yum!''Kendi kendime odada bağırıyordum...
''Öyle olabilir...Ama..Ben...Senin parçanım..''
''Defol git!Killer de sen de..hepiniz...Ölün!''
''Böyle söyleme...Çok üzülüyorum...''
''Umurumda değil!''Yanaklarımdan süzülen yaşları silmeye çalışıyordum..''Gidin...Hayatımdan..''
''Yapma..Lütfen...Ben...Aşık...Oldum..''
''A-A-ARTIK KAPA ÇENENİ!''
''Onu sen de seviyorsun!''
''Ah...Sus..Lütfen...''
''Onu elinden alacağımdan mı korkuyorsun?''
''Bir kere...Sen kimsin ki!?Ben ölürsem sen de ölürsün!Kendini ne zannediyorsun!''
''Senin parçan...Killer gibi..''
''İkinizde...Hayatımı mahvetmeye devam etmeye devam eden..İğrenç varlıklarsınız!''Daha fazla bağırırsam görevliler gelecekti..Kısık sesle konuştum...''Yetti artık..''
''Killer senin kana susamış yanın...''
''Çık zihnimden..Yalvarıyorum...''Nefesim daralıyordu...
''Yapamam..Beni sen yarattın..İçinde ki duygular...Beni oluşturdu...''
''Ama..Olmanı istemiyorum!Killer de sen de..Geberin!''Vücudum uyuşmuştu...Gözlerim kararmıştı.Zihnimde ki titrek ses konuşmaya devam ediyordu..''Biz..Gidemeyiz..Sen..Duygularından...Vazgeçebilir misin?''
''...''
''Biz..Bizi oluşturan sensin!Ne yapabilirim?!Benim suçum...Birisine aşık olmak mı?!''
''...''
''Evet...Ben ....Yaşamak istiyorum...O kızı..Tekrar görmek istiyorum...''
''...Olmaz...''
''A-Ama!''
''YETER!''
Kafamı yatağımın demirine vurmaya başladım..''GİT LANET OLASI!İŞE YARIYOR MU!!''
''Yapma...Canımızı yakıyorsun...Lütfen..''Sesi ağlıyormuş gibi çıkmıştı...Umursamıyordum...Sadece..Kendim olmak istiyordum..Başımdan aşağıya akan sıcak bir şey hissettim..Elimi başıma koydum..Kan...''Evet!Gördün mü lanet kişilik!Hadi içeriden Killer'ı çağır!O da gelsin!Hadi..Kan gördüğü için hastaneyi katletsin!Hadi..Sıkıyorsa gelsin!'Evet hatta 4.kişilikte oluşsun!O hangi ruh halim olur Tanrı bilir!''
''Yapma sahip~Lütfen..''Titrek ve ince sesi...Beynimde çınlamalara neden oluyordu..Kafamı vurmayı bıraktım...Sendeledim..Yere yığıldım...Ağlamaktan...Gözlerimde ki yaşlar bitmişti sanki...''Evet..Sarada'yı seviyorum..Lanet olsun..Onu çok seviyorum...''
''Aileni de değil mi?''
''Evet..Evet...Kahretsin..Babamı özlüyorum..Sakin ve bana güven veren sesini...Annemin..Sıcacık öpücüğünü..Himawari'nin''Oni-chan demesi..Hepsini...Çok özlüyorum...Ama...N-N-Ne yapabilirim?Şu an bile kendi kendime konuşuyorum..Ben deliyim...Onlar gibi olamam..Asla...''Elimi tılsımıma koydum ve sıktım..Ayağa kalkmaya çalıştım..Bacaklarım beni taşımıyordu...Yataktan destek alarak kalkmaya çalıştım..Tekrar yere yığıldım...
''Biliyorum..Nasıl hissettiğini..Ben senin duygularınım...Şu an...Çok üzgünsün değil mi?''
''Evet..''
''Üzülme Bo-chan.''
''...''Bo-chan?'' ...''
''Bosu'dan geliyor.'' (Bosu:Patron)
''Bo-chan?Cevap ver!''
''Üzgünüm..Uyumam lazım..Çok uykum var dattebasa..''
''Sakın Bo-chan!Kan kaybettin!Eğer uyursak ölürüz!''
''Ben ölürüm..Siz yoksunuz..''
''Bo-chan!Yapma!Uyuma sakın!Bo-chan!Bo-chan no baka!!''
''Sanırım...Geri dönemeyeceğim bir yolculuğa çıkacağım..Sadece..Ben..Uzumaki Boruto...''
MİNNA YB YIL BAŞINDA GELECEK YAZMAYACAKTIM NORMALDE AMA YAZMAYI ÇOK İSTEDİM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?
FanfictionHİNATA'NIN AŞK HİKAYESİ KİTABIMIN DEVAMIDIR. ''Mutluluk ...Gerçek midir?Yoksa kısa süren bir hiçten ibaret midir?'' | 16.10.2015 - 30.01.2016 |