''Hoşuna gitti mi?''
''Pislik..Bırak beni..''
''Bu daha başlangıç ...Sana çok acı çektireceğim,Naruto..''
''Yetmedi mi!?''Sarışın adam hareket etmeye çalıştı.Tüm vücudu uyuşmuştu..
''Daha..Bu daha bir hiç..''
''Madara-sama!Uzumaki Boruto,Himawari ve Hinata kaçmışlar ,efendim!''Kadın elindeki belgeleri daha da sıktı.Madara'nın hiddeti belli oluyordu.Adeta duman çıkıyordu kafasından..Yumruğunu sıktı ve masaya vurdu.
''Lanet olsun!''
''Sana söylemiştim..Onlar güvende olacaklar..''Naruto ağzında birikin kanı önemsemeyerek konuşmaya devam etti;
''Onlara bir şey yapamazsın.''
''Devam edin..''
''A-Ama Madara-sama!Eğer devam edersek ölebilir!''
''Sana yap dedim!''Madara dudağını kıvırdı ve gözlerini sıktı.Sarışın adamın yanına yaklaştı ve çenesini tuttu ve sıktı.
''Seni ve aileni..Yok edeceğim!Şimdi devam edin!''
Emri alan iki adam ,Genç adamın boynuna ''Kafir Çatalını''yerleştirdiler.(Kafir Çatalı:Bir kayışa tutturulmuş iki ucu sivri çatal şeklinde metal işkence aleti. Çatalın bir ucu kurbanın çenesine dayanırken diğer ucu da kurbanın göğüs kemiğine dayanıyor ve alet katış yardımıyla tavana asılmış olan kurbanın boynuna sabitleniyor. Kurbanın ölmemesi için asla uyumaması lazım, eğer uyursa veya başı bir şekilde öne düşerse... Evet çatal hem çeneden hem de göğüsten delip geçiyor.)
''Evet..Çok zamanın kaldı..Eğer ölürsen..İşin biter.''
Sarışın adam ağzında ki kanı Madara'nın yüzüne tükürdü ve zorda olsa tebessüm etti.
''Ölmekten korkmuyorum..Ben zaten yaptıklarımla..Ölüden farksızım..''
Madara yumruk atmamak için zor dayanıyordu.Hizmetkarın getirdiği mendille yüzünü temizledi ve konuşmaya devam etti;
''Heh!Bunun bir önemi yok.Uyursan her şey biter.Merak etme..Sen ölmeden önce aileni de öldüreceğiz..Onların cesetlerini sana gösterdiğinde kendin gebermek isteyeceksin zaten!''Kahkaha atmaya başlamıştı.
''Ailem..Onlara dokunamazsın!''
''Hmm?Neyine güvenerek bu sözleri söyleyebiliyorsun ha?!Uyursan geberirsin!İstersem şimdi de seni gebertirdim!Ama...Acı çekişini görmeyi istiyorum ''7.Hokage Uzumaki Naruto..'' ''
''Lanet olsun..''Sarışın adam daha öncede kırbaçlanmıştı..Vücudunun her bir parçası dayanılmaz bir şekilde ağırıyordu...Madara ona sadece su vermişti..Karnı çok açtı..Uykusuzdu..Ama eğer uyursa..Ölecekti..Ama..Pes etmeyecekti sarışın adam..Gülmeye..Hatta kahkaha atmaya başladı.
''Madara..Sen deliysen eğer..Ben senden daha deliyim dattebayo!Uyumayacağım!Asla!Anladın mı!?!Günlerde geçse!Bu gözler kapanmayacak!Ölmeyeceğim!Buradan çıktığımda..''
''Ahahaha!!Ne yaparsın!?Ne yaptığımdan haberin var mı?!Kızın..''
''H-Himawari!?N-Ne yaptın ona piç herif?!!''
''Sakin olmanı öneririm..Fazla haraketlenirsen ölebilirsin..''
''Kapa çeneni!''
''Kızının sırtına kezzap dökdürttüm..Ama..Bu az bile değil mi?Ne yazık ki oğluna ve eşine aynısını yapamadım..Merak etme..Onlara da sıra gelecek..Hem de daha beterini yapacağım..Göreceksin..Hokage olmamlıydın..Kim olursa olsun Konoha'nın da,dünyanın da sonu gelecek!Acı içindeki bağırışlarını duymak istiyorum!Yüzündeki o ifade..Ne olacak acaba?''
''SENİ GEBERTECEĞİM !LANET OLASI!BIRAKIN BENİ!ÖLDÜRECEĞİM!!ÇÖZSENE BENİ PİÇ HERİF!!GÖTÜN YEMİYOR DİMİ?!!SIKIYSA BENİMLE KAVGA ET?!!ADAMLARINA GÜVENEN KORKAĞIN TEKİSİN!!NE İSTİYORSAN BANA YAP!AİLEMDEN UZAK DU-''
''Kafir Çatalını kaldırın!Onu daha sonra koyacağız..Şimdi biraz eğlenmek istiyorum..Buzlu suyu getirin.''
''....''
Sarışın adamın boynundaki Kafir Çatalınıaldılar ve kafasını buzlu suya soktular..
''Hah..Ah..Bıra-''
''Tekrar sokun!''
Sarışın adamın kafasını tekrar buzlu suya soktular..Buzlu su beynine işliyordu..Sanki damarları patlayacaktı..Başında dayanılmaz bir ağrı vardı.Adamlar sürekli tekrarlayıp duruyorlardı..Genç adam çaresiz kalmıştı..
''Yeterli..''Madara,genç adamın saçını tuttu ve buzlu sudan çıkardı ..Gözlerindeki nefret okunuyordu genç adamın..Madara nefret dolu gözlere bakmaya devam etti..Ve sırıtarak;
''Kafir Çatalını koyabiliriz sanırım...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?
FanficHİNATA'NIN AŞK HİKAYESİ KİTABIMIN DEVAMIDIR. ''Mutluluk ...Gerçek midir?Yoksa kısa süren bir hiçten ibaret midir?'' | 16.10.2015 - 30.01.2016 |