-BÖLÜM 41-

674 31 85
                                    

ÖNCELİKLE SİZİ ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLEYEREK GİRİŞ YAPMAK İSTİYORUM! VE SİZİ YB İLE BAŞBAŞA BIRAKMADAN ÖNCE..LÜTFEN IŞIN-CHAN'IN KİTABINA BAKIN DATTEBASA!BU KİTABIN KARAKTERLERİ HAKKINDA AŞIRI KAWAİ RESİMLER VAR VE KENDİ ELLERİ İLE ÇİZİLMİŞ SÜPER RESİMLER!AYRICA LALZEY-CHAN KİTAP YAZMAYA BAŞLADI!KAWAİ*-*ONA DA BAKIN LÜTFEN*-*

AYRICA BELGİN-CHAN'A SESLENİYORUM BÖLÜMÜN KAWAİ*-*


''S-Sasuke-kun?''

''Kapıyı aç Sakura..''

''Hai!''

Sasuke eğilerek içeri girdi.Sığınak yer altındaydı.Burayı sadece Sasuke ,Sakura ve Sarada biliyordu.Sarada titremeye başlamıştı.Küçük kız babasını..En son 3 yaşında görmüştü.Aradan 9 yıl geçmişti.Yanaklarından süzülen yaşları silmeye çalıştı.Boruto yerinden kalkamıyordu.Dayanılmaz bir acı çekiyordu.Sakura ,Sasuke'ye sarıldı.Kocasının kokusunu içine çekti.''Sasuke-kun..Geri döndün ve güvendesin..''

Sasuke de saılmasına karşılık verdi.Sarada ise köşede duruyordu.Hinata'nın arkasına saklanmıştı.Hinata arkasını döndü ve siyah saçlı kızın başını okşadı.

''Sarada..Babanı uzun zamandır bekliyordun değil mi?''

''E-Evet ama..Neden şimdi geldin?!''Küçük kız saklandığı yerden çıktı.Babasının yanına yaklaştı.

''Neden?Annem ve ben...Senin için hiçbir şey ifade etmiyor muyduk?!Bir kere bile aramadın!Annem ve ben..Yapayalnızdık!Annem...Her şeyi kendi başına yapmak zorunda kaldı!Gece..Sarılacak..Kokusunu içine çekecek bir babam olduğu halde..Sen yoktun...Neden geldin şimdi??!''

''Sarada..''Sakura'nın gözleri dolmuştu.Sasuke sakin bir ses tonu ile;

''İş..İşimiz..''

''N-Neden bahsediyorsun?''

''9 yıl önce.....Naruto henüz bulunduğu konumda değildi.Alt bir seviyedeydi.Hükümetten haber gelmişti.Madara..O...Daha önceden ilk başkan Hashirama ile bu şehri kurmuşlardı.Konoha...Şehrin adı ''Konohaydı.''Ama...Senjuu ve Uchiha klanı..Düşmanlardı..Geçmişte yaşanmış olaylar..Hiçbir zaman unutulmamıştı...Hashirama'nın kardeşi Tobirama ,Madara'ya güvenmemişti.Onu hiçbir zaman sevmemişti.Şüpheleniyordu....Madara'nın kardeşi Uchiha İzuna...Tatsız bir olay olmuştu.Şehrin kurulması adına bir parti verilmişti.İzuna  ve Tobirama da oradaydılar...Aralarında nedeni bilinmeyen bir tartışma çıktı.Olay büyümedi.Parti bittiğinde...Orada olmayan iki kişi vardı.İzuna ve Tobirama..Hashirama ve Madara huzursuz olmuşlardı.İkisi de etrafı aramaya başladılar..Daha sonrasında..Çatı katına çıkmadıklarını fark ettiler..Oraya vardıklarında..İkisi de hiç beklemedikleri bir görüntü ile karşılaşmışlardı.Tobirama 'nın elleri kızıla brünmüştüı...İzuna'yı bıçaklamıştı.İzuna yere yığıldı...Senjuu ve Uchiha klanı arasında çok kanlar düküldü...''

Kimseden çıt çıkmıyordu.Oda derin bir sessizliğe bürünmüştü.Sasuke devam etti,

''O günden sonra Madara derin bir kin güdütmüştü...Ortadan kaybolmuştu.

Söylenilenlere göre..Madara çok güçlü bir ordu hazırlayacaktı.Ve Sadece Konoha'yı değil...Dünya'yı yerle bir edecekti...Hashirama bir gün kalp krizi geçirdi..Nedeni bilinmiyordu.Uzun zaman geçmişti.9 yıl sonra bir haber geldi.Bu haberi almıştık.Naruto ve bana görev verilmişti.Ben Madara'nın izini bulacaktım...Naruto da bana yardım etmek istemişti..Ama ikimizden birinin gitmesi gerekiyordu.Bir elçi olarak..İşte..Bu 9 yıl boyunca onun izini sürdüm..Sadece kısa bir süreliğine buraya gelmiştim..Ama..Zamanım yoktu.''Sasuke bakışlarını Boruto'ya çevirdi.Konuşmasına devam etti.

MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin