Karnım..Kolum kan çomağına dönmüşlerdi.Kahverengi saçlı adam beni kucağına aldı ve koşmaya başladı.Arkadan duyduğum tek ses patlama sesiydi.İyi ki..Bunu yapmışım.
-YAZAR-
Kahverengi saçlı adam koşuyordu.Kucağındaki çaresiz çocuğa bakıyordu.Onun için üzülmüştü.Hem de çok..Akatsuki askerlerin işini bitirmiş gibi görünüyordu.Çaresiz adam kucağındaki küçük çocuğu mavi saçlı kadına uzatırken,tırpanlı adam küfürler savuruyordu.
''Kolunu kesti demek..Gerçekten..Çok cesaretliymiş.''dedi Konan.Gözlerindeki hüzün belli oluyordu.İtachi şok olmuştu.Titremeye başladı genç adam.Fısıldadı;
''Onu koruyamadım.''
İtachi yere çöktü ve yumruklarını savurdu.
''LANET OLSUN!HEPSİ BENİM SUÇUM!''
''Senin suçun değil,İtachi.''
''A-Ama Neji!Ben..Ona sahip çıkamadım!''
''Sasori lütfen onu merkezdeki hastanemize götür.Hemen!''
''Tamam Neji-san!''Sasori ,küçük çocuğu kucağına aldı.Neji'nin arabasına bindi ve gitti.Acele etmeliydi.Yoksa..Kan kaybından ölecekti sarışın çocuk..
''İtachi!Pain!Hemen girelim!''Kaleye doğru koşmaya başladılar.Pain sakinliğini korumaya çalışırken,Konan silahını hazırlıyordu.Kakuzu ikiz tabancalarının mermilerini doldurmuştu.Deidara yanında bulundurduğu bombalarına baktı;
''Bir sanat patlaması yapalım!''
''Kapa çeneni.''Konan onu susturmuştu.Sonunda sığınağın kapısına gelmişlerdi.Deidara bombaları ile kapıyı patlatmıştı.İçeride de tonca asker vardı..Deidara Akatsuki üyelerini uyardı.
''Geri çekilin.Hepsini patlatacağım.Madara üst kattadır. 7.'ye bir şey olmaz.''
Bombaları fırlattı.
''KATSU!''
Tüm askerler..Paramparça olmuşlardı.
''Aferin Deidara!''Konan'ın kendisini övmesiyle yanakları kızarmıştı.Ama özgüvenini geri kazandı Sarışın adam.
''Hıh!Bu ne ki!Hadi gidelim!''
İtachi hala kendine gelememişti.Neji belli etmiyordu.Ama en çok o üzülmüştü.Yeğenine sahip çıkamamıştı.Hinata ve Naruto'ya ne söyleyecekti?Kendisinin de iki çocuğu vardı.Satoru ve Hinazuki..Boruto'dan sadece 2 yaş büyüktüler..Ya onlarında başına aynı şey gelseydi?!Ne hissederdi?!
''Seni kendi ellerimle geberteceğim Madara!''
Neji daha da hızlı koşmaya başladı.Akatsuki'yi arkasında bırakmıştı.Kılıcının sıktı.Bu kılıç..Onun için berbattı..Akatsuki üyeleri kendisine yetişmişti.Üst kat..Sonunda...Bir kapı kalmıştı..Naruto ve Madara bu kapılar ardındaydı...Kapıyı açmak için kapı kolunu tuttu.
''Bekle Neji!Bir tuzak olabilir!''Pain seslenmişti.
Neji normalde mantıklı düşünen birisiydi..Ama bu olanlardan sonra..Artık neyin mantıklı ya da mantıksız olduğuna karar veremeyecek haldeydi genç adam.Sinirleri alt üst olmuştu.
Yeğeni gözlerinin önünde kolunu kesmişti!Kolsuz yaşamak..Acı..ÇOK ACI BİR ŞEYDİ!
Kapıyı açtığı an da..Açmamayı diledi belki de gördüğü manzara..Bardağı taşıran son damla olmuştu.Naruto..Bir çarmığa asılı duruyordu..Çırılçıplaktı..Vücudu morluklarla ve yaralarla doluydu.Titriyordu.Boynundaki Kafir Çatalı boynunun kenarlarını kanatsa da..
Genç adam hala yaşıyordu.Uyumamıştı!Direnmişti..Başını güçlükle kaldırdı ve zor da olsa gülümsedi ve ağzından şu kelimeler döküldü;
''Geldiniz..''
Neji..Kahverengi saçlı adam ne yapacağını bilememişti..Kuzeninin kocası..Başkan..Uzumaki Naruto tanılmaz bir haldeydi.Yüzü çiziklerle doluydu..Saçları uzamış kirpikleriyle temas ediyordu.Vücudu..Bir kemikten ibaretti sanki..Çok zayıflamıştı..Gözlerinin altı mosmordu..Günlerce uyumamıştı genç adam..
Neji daha fazla dayanamadı ve bitap düşmüş sarışın adama doğru koşmaya başladı.
''NARUTO!''
Sarışın adam gülümsemeye devam etti..Pes etmemişti..Peki ya Madara? O neredeydi?!
Arkadan bir çığlık yankılandı.Neji arkasını döndü..Tüm Akatsuki üyeleri..Yakalanmıştı!?
Ama..Hiç asker kalmamıştı!Bir kahkaha yankılandı.
''Öyle kolayca girebileceğinizi mi zannettiniz?!''
''Lanet Madara!''Hidan bağırıyordu hışımla.
''Ahaha..Bu sefer askerlerimi kolayca yenmiştiniz.Bu sefer hazırlıklıyız!Askerler!Şoku verin!''
Askerler ceplerindeki şok cihazını çıkarttılar ve tüm Akatsuki üyelerini bayılttılar..
Neji dehşete düşmüştü..Madara ona doğru yaklaştı ve silahını başına doğrulttu.
''Ölme sırası sen de !''
''Yapma!''Tükenmiş sesiyle bağırıyordu amansızca sarışın adam.
''Ona zarar verme!''
''Kapa çeneni 7.!''Madara öfkeyle söylemişti.
Neji..Genç adam titriyordu.Ama..Korkmayacaktı!İntikamını alması gerekiyordu.Arkadan gelen bir çığlıkla Madara uzaklaştı ve bağırdı;
''LANET OLSUN SANA!UCHİHA SASUKE!''
''S..Sasuke..''Naruto nefes nefese söylemişti..Tüm askerler kanlar içinde yerdeydi.Akatsuki üyeleri hala baygındı ne yazık ki..Siyah saçlı adam baygın yatan Akatsuki'ye baktı ve sırıttı.
''Bunu sana ödeteceğim.''
Kılıcını doğrulttu ve koşmaya başladı.Madara da kınındaki kılıcını çıkardı ve o ses duyuldu..
Kılıçların birbirine vurma sesi..
Neji Naruto'nun yanına gitti.Bilekleri zincirlenmişti.Bcakları da..Kılıcıyla kopardı.Kafir çatalını yere fırlattı.Üzerindeki montu Naruto'ya giydirdi.Naruto da bilincini kayıp etmişti.Yorgunluk..Açık ve acıdan bayılmıştı genç adam.Neji sırtına aldı sarışın adamı.
Sasuke ve Madara ardı ardına kesilmeyen darbeler atıyorlardı.Kılıçlarını konuşturuyorlardı!
Madara kılıcı ile kavisli bir saldırı yaptı.Sasuke'nin kolunu sıyırmıştı.Hafif bir çizikti Sasuke'ye göre..Umursamadı ve devam etti.Ama bu kolundaki sinirleri olumsuz etkilemiş ve uyuşturmuştu.Madara bu fırsattan yararlandı ve Sasuke'nin kılıcını havaya fırlattı.Yere düşen kılıcın sesi kulakları çınlatacak türdendi.Madara kahkaha attı.
''Benden kurtulacağını mı sandın ha?!Seni de öldü-''
Siyah saçlı adamın lafı yarıda kesilmişti.Boğazına giren Kafir Çatalı ile..Madara kendini o kadar kaptırmıştı ki..Arkasından gelen Neji'yi fark etmemişti.Boynuna saplanan Kafir çatalı ile kan tükürdü.O esnada Sasuke de bu boşluktan yararlandı ve kılıcını eline aldı ve bu sefer kahkaha atan kendisi olmuştu.Gözlerini kıstı ve gülümsedi.
''Cehenneme git piç herif!''
Evet..Bir Uchiha..Diğer Uchiha'nın kafasını kesmişti..Sasuke Madara'nın kafasını kesmişti.Fısıldadı;
''Görev tamamlanmıştır.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?
FanficHİNATA'NIN AŞK HİKAYESİ KİTABIMIN DEVAMIDIR. ''Mutluluk ...Gerçek midir?Yoksa kısa süren bir hiçten ibaret midir?'' | 16.10.2015 - 30.01.2016 |