-BÖLÜM 40-

616 36 34
                                    

''Sizi geberteceğim..Lanet olsun.''

Himawari acıyla kıvranıyordu.Canı çok yanıyordu küçük kızın...Killer kıpırdandı..Sizler artık deli kuvveti dersiniz?Zincirleri kırdı.3 adam da dehşete düşmüşlerdi.Nasıl bir insanın zincirleri kırmasına imkan yoktu!Killer zincirleri eline aldı ve adamlara doğru koştu.Zinciri adamın boynuna sardı ve sıktı.Çok..Çok şiddetli sıktı..Kanı kaynıyordu.Hepsini gebertecekti!Adamın arkasından dolandı ve son haraketini yaptı.Kafasını kopardı.Killer kendi yansımasını kızıl kandan görebiliyordu.Diğer iki adam silahlarını Killer'e doğrulttular.

''U-Uzak dur!''

''Bu küçük kıza çok acı çektirdiniz.Aynısını size yapacağım!''

''H-Hayır!''

Adamlar ateş etmeye başladılar.Killer çevikliği ile sıyrılıyordu.Bir  mermi kolunu sıyırdı.Önemsemedi.Bacağını da geldi.Bu sefer canı acımıştı.Ama pes etmeyecekti.Devam etti.Yürümeye devam etti.Adamlardan birisi elinde ki silahı yere attı ve kaçmaya başladı.Killer yere düşen silahı hızla kaptı ve kaçan adamın bacağına nişan aldı.İsabet etmişti.Diğer adam silahını Killer'e doğrulttu.Killer alaycı bir gülümseme takındı.Adam silahını sıktı.Bu sefer ki mermi karnına gelmişti.Ama umursamadı.Silahını adamın kafasına doğrulttu.''Seni öldürmeyeceğim.İşence çektireceğim!''

Silahın arkası ile adamın kafasına vurdu sarışın çocuk.Adam bayıldı.Yerde baygın yatan iki adamı taşıdı.Kezzap şişesini eline aldı.Adamlar yavaşça ayılmaya başladılar.Ama elleri zincirliydi.

''Uyandınız mı?Lanet olası pislikler!''

Killer kezzap şişesinin ağzını açtı adamın elini adamın gözlerine soktu.Adam bağırmaya başladı.Adamın cebindeki bıçağı çıkardı.Bıçak ile önce adamın  karnına batırdı ve hızla çıkardı.Daha sonra kollarına bacaklarına ara vermeden saplamaya devam ediyordu.Adam acı acı inliyordu.Kezzap şişesi içindeki kezzabı adamın önce yüzüne sonra da cinsel organına döktü.Adamın sesi yankılanıyordu.Killer zevk alıyordu.Kezzabı tüm vücuduna döktü.Daha sonrasında kenara düşmüş kibriti aldı ve yaktı.Adamın önce başı ve daha sonra tüm vücudu alev aldı.Adamın acı bağırışları yankılanıyordu.''Y-Y-Yapma!?Yalvarıyorum kur-''

''GEBER!''

Killer ayağı ile adamın kafasına bastırdı.Adamın vücudu esen rüzgara karıştı..Kül oldu..Sıra diğerindeydi.Killer yanına yaklaştı.Acı içinde hala feryat eden küçük kıza baktı.Onu kucağına aldı.Ve elinde kalan son kezzabı da adamın vücuduna döktü.Adam da alevlere karışmıştı.

Killer Hinata'yı sırtına aldı.Himawari de kucağındaydı.

''Sizi kurtaracağım.''

Bunu söylemesi zordu.Üç yerinden vurulmuştu.Görüşü bulanıklaşıyordu.Küçük kızın ağlaması içini burkmuştu..İlk kez böyle hissetmişti.Yürümek çok zordu.Her yer yerle bir olmuştu.Taşlara çıkmak zordu.Bir ses duydu...Gözlerini kapattı...Kendini karanlığa bıraktı.

''BORUTO!''

Ne...Neler oldu?Evet..Olabilecek en kötü şey..Kardeşimi...Ailemi kurtaramadım.

Elimde bir sıcaklık hissettim..Gözlerimi açmaya çalıştım.Kolum bacağım ve karnım çok acıyordu..Güzel bir koku hissettim alnıma birisi dokunuyordu sanki...Anne?

Yanılmıştım.Bu nazik ellerin sahibi kalbimi hızlandıran kızdan başkası değildi.Konuşmaya çalıştım ama olmuyordu.Sarada bana sarıldı.Sıcaklığını hissedebiliyordum.Benden ayrıldı.''S..Sarada..Himawari...Kardeşim nasıl!?''

''Boruto..Durumu pek iyi değil..Seni bulduğumuzda..O da baygındı..Sırtı çok kötü bir halde..Annem bir yolunu bulacaktır!Hima-chan iyi olacak!''

''Anne...Annem nasıl?''

''Hinata-nee birazdan uyanacak.''

''Sarada..Ben iğrenç birisiyim..Ailemi koruyamadım...Himawari..Biricik kardeşimin sırtı..Çok kötü oldu!Benim benim suçum Sarada!Ben..Keşke o kezzap benim sırtıma gelseydi!Keşke..Ona bir şey olmasaydı.O..Hep bir iz olarak..K-kal-''

Devam edemiyordum..Hıçkırıklarım ve göz yaşlarım daha önce hiç olmadığı kadar kontrolünden çıkmıştı.Sarada da ağlıyordu.Canım çok yanıyordu..Neden her şey berbat olmak zorundaydı?!Biz..Hiçbir zaman ''mutlu''olamayacak mıyız?!Neden...

Sakura-nee odaya girmişti..Gözlerim hiçbir şey görmüyordu.Himawari...Onun acı çığlıkları..Kafamda yankılanıyordu.Sakura-nee başımı okşadı.

''İyi misin..Bunu sormak saçmaydı...Ama..Kardeşini iyileştirmeye çalışacağım...Onu ameliyat edebilirim.Ama tıbbi aletlerim yanımda değil..Lanet..Ama..Buradan çıkabilirsek..Ve çıkacağız!Onu ameliyat edeceğim!(Kezzap dökülen kısımların düzeltilmesi veya eski haline getirilebilmesi, vücut içerisinden alınan yağ dokuları ile gerçekleştirilen yağ enjeksiyonu ameliyatlarıdır )

''S..Sakura-nee..Yalvarıyorum..Onu iyileştir!Yeter ki!Onun için canımı feda etmeye hazırım!Hadi gidelim!''

''Sen yaralısın!Ben gideceğim!''

''Ben giderim..''

Bu annemin sesiydi.Ağlamaktan şişmiş gözleri ...Başındaki darb izleri...

''Ne yapmam gerekiyor Sakura-san!''

''Hinata..Eğer buradan çıkacaksak...Çok dikkatli olmalıyız.''

''Evet..''

''Kamufüle olmalıyız.Şu pelerinler..Bunları giyeceğiz.Ama hepimizin gitmesi çok riskli.Çok kalabalık olacağız.Birimizin burada kalması lazım..''

Sığınağın kapısı çalınmıştı.Sakura-nee küçük delikten kim olduğuna baktı.

''S-Sasuke-kun!''

 


MUTLULUK...GERÇEK MİDİR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin