seven

4.6K 334 177
                                    

הצלחתי להיראות בסדר. זואי ניסתה להכריח אותי ללבוש שמלה אבל התווכחתי, אמרתי שזה היה הרעיון שלה לצאת ל"דייט" הזה אבל הבחירה שלי מה ללבוש. ברגע שסיימתי ללבוש את הסקיני ג'ינס ואת חולצת הטנק (-גופיה), זואי זייפה התקף לב לפני שקיללה ביוונית, ואמרה לי שהארי לא יאהב את זה בגלל "חוסר הנגישות" שהייתה. אבל בכל מקרה, לא חשבתי שזה דייט. זה היה רק... דבר.

הארי הולך להגיע בכל דקה עכשיו. לאחר שהחלקתי את החלק האחרון בשיער שלי, קמתי והתיישבתי על המיטה שלי, הוצאתי את הטלפון שלי מהמטען ושמתי אותו בכיס האחורי.

הייתה דפיקה בדלת וקפצתי, ממהרת לפתוח את הדלת.

הארי חייך אליי כשפתחתי את הדלת. גומות. הו.

"ביי זואי!" ניסיתי לצאת כמה שיותר מהר אבל עצרתי כשהיא צעקה.

"חכי!"

עיניי נפקחו לרווחה כשהיא נעמדה לידי. "התכוננתי לרגע הזה במשך כל הזמן," היא ניקתה את גרונה וזזתי ממנה, עמדתי מול הארי. באותו הזמן, לקחתי את הסוודר שלי ושמתי אותו עליי, הארי הביט בי בזהירות בזמן שגלגלתי את עיניי לזואי.

"הארי, תחזיר אותה ב8:59 בדיוק. לא בבוקר, בלילה. תשמור את הידיים שלך לעצמך," היא קבעה בקול עמוק. ואז היא הסתובבה אליי. "שמתי ספרי פלפל בתיק שלך."

"בסדר."

"תהנו שניכם!"

הו אלוהים.

\

הארי חנה בפארק והרמתי גבה.

"קדימה," הוא פתח את דלת המכונית לעצמו ויצאתי גם אני, עוקבת אחריו.

הלכנו אל גשר והבטתי בו כשהבנתי שאנחנו הולכים לעשות פיקניק על הגשר.

"מפחדת ממים?" הוא התגרה בי כשהבטתי בנהר שמתחתינו. "הכל חוץ ממים." מלמלתי.

הוא התיישב וטפח על מקום שמולו.

"זה נחמד." חייכתי. "פעם הבאה אפשר ללכת להחלקה על גלגליות."

"אני חושבת שאפול." צחקתי.

פעם הבאה.

"קרוב לוודאי שגם אני," הוא חייך. הוא הוציא סנדוויצים מסל. סנדוויצים. הוא הכין סנדוויצים.

"מה שלומך?" הוא שאל. "עברו שנים מאז שראיתי אותך." הוא לחש.

"משתפרת." עניתי, נאנחת ונשענת על המעקה של הגשר.

"זה טוב לשמוע."

"למה אתה כאן?" לעזאזל, זה היה חצוף?

"נבחרתי לדבר בטקס הסיום שלך. אבא שלי רצה. בדרך כלל זה אמור להיות הוא אבל הוא מדבר כל שנה אז הוא בחר בי."

"הו, לא היה לך מושג שאהיה כאן?"

"ובכן, מי שילם עבור הלימודים שלך?"

Haphephobia (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now