forty eight

1.8K 116 77
                                    

תקראו בסוף ואל תשכחו להגיב

-

השפתיים של הארי עדיין היו צמודות לשלי כשנכנסו לחדר המלון. לא יכולתי שלא לצחוק כשהוא נתקע בשולחן, גורם לשנינו למעוד. הוא שירבב את שפתיו כשהתגרתי בו על כך, מתלונן על איך שהמותן שלו כואבת מהמכה.

״איך הם עושים את זה בסרטים?״ הוא שאל, בועט בשולחן.

גלגלתי את עיניי והוא צחקק, אוחז בידי ומוביל אותי למיטה. הוא התיישב, מושך אותי אליו.

כששפתינו התחברו פעם נוספת וגלגלתי את מותניי נגד שלו, גניחה שקטה נפלטה משפתיו. צווחתי כשהוא עלה מעליי, מצחקקת כששיערו דגדג את צווארי. העברתי את שיערו אחורה והוא קימט את אפו.

״כדאי שאסתפר,״ הוא מלמל. הנדתי בראשי, לא מסכימה. הוא הוריד את חולצתו לפני שזרק אותה לצד. הוא הניח את אצבעותיו מתחת לסנטר שלי, מושך אותי לעוד נשיקה.

הוא כבר התעורר לגמרי והתגריתי בו בכוונה, העלתי את מותניי שיפגשו בשלו.

העברתי את אצבעותיי על העור החשוף שלו, מרגישה צמרמורת בחזה שלו. הוא נגע באף שלי (-מה חחחחח איזה כיף) לפני שהזיז את ידו. האגודל שלו לטפה את הלחי שלי ברכות.

אחזתי בקצה החולצה שלי, מורידה אותה ממני. נשימתו של הארי הפסיקה לשניה ולא יכולתי שלא להסיט את מבטי ממנו.

״יפיפיה,״ הוא קרא לי. ״אני אוהב אותך,״ הוא לחש. חייכתי, מושכת אותו לחיבוק. היד שלו הוצמדה לצד גופי העירום והתכווצתי, האחיזה שלי בו התחזקה.

״היי, זה רק אני. אני לא הולך לפגוע בך, בסדר?״ הוא אמר באיטיות. נרגעתי, מהנהנת. הידיים שלו מצאו את כפתור הג׳ינס שלי, פותחות אותו ומורידות את הג׳ינס ממני. הוא זרק אותו אל מאחורי הכתף שלו, גורם לי לצחוק. ״טיפש,״ חייכתי. הוא גלגל את עיניו. ״אבל אני הטיפש שלך.״

משכתי אותו קרוב, תולה את אצבעותיי בתוך הג׳ינס שלו ומושכת אותו מטה מעט.

״תראו מי להוטה,״ הוא קרץ. צחקתי כשהוא נאבק להוריד את הג׳ינס הצמוד שלו. אחרי שהוא עבר את המשימה הבלתי אפשרית, הוא עלה מעליי כדי להגיע למנורה, לחץ על המתג פעם אחת כדי להפוך את זה לאור מעומעם.

״את בטוחה לגבי זה?״ הוא שאל. היינו רק עם ההלבשה התחתונה עלינו. רק הנהנתי. ״כן.״

הוא חייך, מנשק את המצח שלי. הידיים שלי אחזו בעורפו והוא נישק אותי שוב, הלב שלי פועם בחוזקה כשהרגשתי את האצבעות שלו מאחוריי כדי למצוא את פתח החזייה. התנשמתי לתוך הפה שלו (-ימסריחה בטח ישלך ריח של נבלות) כשהוא פתח אותה. הגוף שלי התמתח כשהוא החליק את הכתפיות במורד כתפיי. החזייה נזרקה והעיניים שלי נעצמו כשפלג גופינו העירומים הוצמדו אחד נגד השני.

Haphephobia (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now