forty

1.8K 174 41
                                    

*תצביעו ותגיבו, תבדקו גם באיזה פרקים לא הצבעתם ותצביעו שם ❤️

-

היד של הארי התחברה עם שלי ברגע שיצאנו מתחנת המשטרה. הוא צדק. לדווח על ג׳יימס הרבה יותר טובה מאשר לא לדווח. כשג׳יימס נקרא לתחנה, מבטו פגש את שלי והוא ניסה לברוח אבל נתפס מיד.

צעקות הכעס שלו כוונו ישר אליי, מאיימות עליי. הארי הכריח אותי לצאת.

עמדנו בצד, הארי מציף אותי בשאלות כדי לראות אם אני בסדר. הוא אפילו הציע לי ללכת לסטארבאקס, דבר שלא יכולתי לסרב לו.

״אני בסדר,״ אמרתי לו, לוקחת את ידו ומצמידה נשיקה לפרקי אצבעותיו. הוא הנהן באיטיות, משך אותי לרכב שלו.

החלפנו מספר רכב במקרה ואיתרו אותנו. אנשי הקשר של הארי עברו לטלפון אחר וזרקנו את הטלפון הישן שלו. וכמובן, הוא התעצבן כי ״אף אחד לא מעדיף אייפון 6 על טלפון נפתח ונסגר.״

במילים שלו.

כשנכנסנו, הארי הושיט לי חפיסה חמוצה לילדים, שאותה לקחתי במהירות, בוהה בו בילדותיות.

״אתה מדהים,״ חייכתי, פותחת את החפיסה. ״אמרו לי את זה,״ הוא חייך.

הוא התניע את הרכב, מדליק את המזגן.

״אנחנו עוצרים בסטארבאקס, לוקחים את הדברים שלנו והולכים.״

״לאן?״

הוא עצר, הידיים שלו על הרדיו של הרכב, מנגבות את האבק. הוא נראה מודאג.

״קניתי אמ, כרטיסים... לניו יורק בשביל שנינו.״

״אתה מה?!״ קראתי, עיניי נפערו. מעולם לא הייתי מחוץ לארץ. ״סליחה?״

״לא, אל תצטער!״ צחקתי. ״אף פעם לא הייתי שם. או במקום אחר.  אבל זה מפתיע. למה שתעשה את זה?״

״זה יוריד אותם מהעקבות שלנו. סגרתי לנו חדר בבית מלון ונשאר שם קצת.״

ידו הונחה על ידי והוא העביר אגודל על גב ידי. הנהנתי, לא יכולתי שלא להתקרב אליו ולנשק את הלחי שלו.

״עכשיו, תהיי חמודה ותשימי את הירוקים בפה שלי,״ הוא הצביע לכיוון החפיסה של החמוצים.

״אבל אני אוהבת את הירוקים.״

״ובכן, תאכלי את האדומים,״ הוא נהם, מגיע אליהם וחוטף את החפיסה.

/

אני חושבת שהתרגשתי יותר מידי לעלות על מטוס. יותר מידי.

יותר מידי שהקאתי.

ואפילו האשמתי את המטוס, רק בשביל שהארי ידיד לי שעדיין לא זזנו.

נשענתי על הכתף של הארי והוא עטף את הזרוע שלו סביבי, מנחם אותי. המנוע של המטוס היה רועש, הזמזום לא פסק לרגע.

הטלוויזיה מולי לא עבדה אז הארי נתן לי להשתמש בשלו. צפיתי בשישה גיבורים ואפילו ניסיתי ללחוץ יד עם הארי שרק נפנף אותי בגלל שרצה לישון.

הוא נראה נחמד כשהוא ישן.

מאוד נחמד.

נשענתי אליו כדי לנשק את הלסת שלו, יורדת לצווארו. הוא פלט צחקוק.

״אם זאת הדרך שלך להעיר אותי, אני אזייף את השינה שלי כל הזמן.״

״בוקר טוב... או לילה. אני לא יודעת מה השעה או איפה אנחנו נמצאים.״

״אנחנו דואים,״ הוא שר בשקט. (-דואים כלומר מרחפים, עפים...)

״עפים,״ שרתי.

״אין כוכב בגן עדן שלא נוכל להגיע אליו,״ הארי שר בדרמטיות.

״שכחתי את המילים,״ מלמלתי.

״לעזאזל, סמכתי עלייך,״ הוא התבכיין.

״ששש, אנשים בוהים!״ צחקקתי. ״והאנשים ישנאו, ישנאו, ישנאו.״

״לא אל תעשה את זה,״ עיניי נפערו.

״אבל אני רק הולך לנער, לנער, לנער, לנער את זה! לנער את זה!״ (-אוף זה כלכך מכוער בעברית,, גם באנגלית זה מכוער אבל בעברית איכס)

״אלוהים אדירים.״

״אני אוהב את טי-סוויזל.״

פרצתי בצחוק, מתקרבת אליו כדי להכות אותו בצחוק.

״ביפ ביפ, זונות, ט-סוויזל כאן.״

ההורים במושב מולנו הסתובבו כדי לנעוץ מבט. צחקקתי, צבטתי את הארי, גורמת לו לקפוץ במקומו.

״סליחה,״ הוא מלמל.

הארי ואני שכבנו על המיטה. הטיסה לא הייתה נוחה בכלל. בקושי נרדמתי.

יצאתי מהמיטה, בזהירות כדי לא להעיר אותו. הוא מלמל משהו לפני שהסתובב לצד. השמיים הוארו לפני שנשמע הברק. הכחול האיר על החדר, הזיעה על מצחו של הארי בלטה. סידרתי את השמיכה לפני שעזבתי את החדר.

הלכתי למטבח, מצאתי כוס ומילאתי אותה במים.

״ריילי?!״ הארי צעק. הנחתי את הכוס, רצתי לחדר, הגוף שלי לפתע נתקע בשל הארי. עם צרחה קטנה, נפלתי, גונחת. הוא עזר לי לקום לפני שחיבק אותי בחוזקה.

״אתה פוחד מברקים,״ נשמתי בכבדות. הוא הנהן באיטיות בתוך צווארי. נישקתי את הלחי שלו, הובלתי אותו בחזרה לחדר. זחלנו למיטה, הגב שלו הוצמד לחזה שלי.

״אני מפחד מבדידות,״ הוא לחש. ״אני לא רוצה שתעזבי אותי.״ (-הלב שלי)

״אני לא אעזוב,״ נישקתי את צווארו, הברשתי את שיערו אחורה. ״אני אוהבת אותך,״ מלמלתי.

אצבעותיו התחברו בשלי בזמן שהוא חזר על שלושת המילים.

Haphephobia (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now