״אני לא מאמינה שזה קרה. חשבתי שאני חכמה יותר. לחשוב שהבחור בן ה29 הזה יינשק אותי וישאר. מה לעזאזל חשבתי?!"
"וואו- חכי, מה קרה?" זואי צחקקה.
"נישקתי את הארי," מלמלתי, מחכה לתגובה שלה שהגיע מוקדם מידי ורועשת מידי לטעמי.
"את מה?! ריילי, חרא קדוש (-סליחה הייתי חייבת), ידעתי שזה יקרה! המתח המיני הגיע אלייך, נכון? אני לא מחבבת אותו, אבל אני יכולה לקבל אותו ואת הילדים שלך איתו. יש לו-" (-היא באה לשאול אם ישלו זין גדול)
"זואי, אני רצינית!"
"בסדר," היא נהמה. "איך זה קרה?"
"אני לא יודעת! הוא התכוון לנשק אותי אבל סוג של הלכתי כדי להכין סנדוויץ' והוא עקב אחריי. ואז הוא הודה שהוא רצה לנשק אותי אבל פחד."
"פחד ממה?"
"מהתגובה שלי ושיאבד את העבודה שלו. ואז הוא סוג של... דחף אותי נגד הקיר וביקש ממני להגיד לו שזה בסדר שהוא רוצה לנשק אותי. אמרתי שזה לא."
"טיפשה," היא נחרה. התעלמתי מהתגובה שלה, ממשיכה בסיפור שלי. "אז הוא עזב ורדפתי אחריו, ונישקתי אותו. הוא פשוט עזב."
"זה... רשע," היא מלמלה. "אני לא יודעת מה לעשות!" ייבבתי, נופלת בחזרה למיטה.
"תעשי מה שאני אומרת, תתעלמי ממנו."
"מה, לא! הדברים יהיו גרועים יותר."
נשכתי את השפה התחתונה שלי ונאנחתי כששמעתי את הדלת נסגרת. "אני אתקשר אלייך מאוחר יותר. ביי זואי."
"תעדכני אותי בזה, אני יכולה לכתוב פאנפיק שמבוסס על זה."
"הו בבקשה, אשטון אירווין ואת בחיים לא תצאו לדייט," צחקתי. "היי, תרגיעי את הציצים שלך לפני שאני אגיד לאשטון להרביץ להארי," היא התגרתה.
"הו, אני בטוחה שהוא ישמח לריב עם שוטר. אוהבת אותך."
"אוהבת אותך!"
זרקתי קלות את הטלפון שלי על המיטה לפני שנעמדתי. תתעלמי ממנו, ריילס! את מסוגלת. לקחתי נשימה עמוקה, עזבתי את החדר שלי. "תבדקו את החדר שלה," שמעתי... אותו?
זה לא הארי. הקול היה חזק ונוקשה יותר. בסדר, תרגעי. לקחתי צעד אחורה וסגרתי את הדלת בשקט, נועלת אותה. במהירות לקחתי את הטלפון שלי, חייגתי למספר של הארי.
בבקשה תענה, בבקשה!
היי, זה הארי! אם אני לא עונה, או שאני מתעלם ממך או שאני מתחמק ממך. אבל תתקשר אליי מאוחר יותר. כל האהבה, הארי.
חתיכת-
"ריילי, את שם?" הבחור שר בשקט. התכווצתי, מביטה סביב החדר. דפיקה על הדלת גרמה לי לקפוץ. לא, בהחלט לא הארי. חייגתי 999 (-מספר החירום של בריטניה) ורצתי לחדר האמבטיה, סגרתי את הדלת ונעלתי אותה. הבטתי מסביב וראיתי ארון קטן מתחת לכיור. אני יכולה להיכנס לשם, אני חושבת.
YOU ARE READING
Haphephobia (Harry Styles AU)
Fanfictionהיא מפחדת ממגע. - [הכותבת: banana_1dx] [תודה ל: Melodia2 על הכריכה]