Aşkın Temeli

153 4 0
                                    

Aslında aşkın temeli nedir bilinmez ama aşkın ne demek olduğunu ben biliyorum. Aşk; Çıkmaz yazdığı halde bile bile girdiğin sokağın adıdır, aşk önüne bakmamaktır çünkü o sokakta başka türlü kimseyle çarpışamazsınız. Böyle birşeydir işte aşk sonunu bilsen de bilmesen de gidersin o sisli yolda. Ne kadar önünü göremesen de sırf inat olsun diye sırf aşık oldun diye devam edersin gitmeye. Ancak sonu gelmez o yolun, fırtınalar kopar içinde, seller, karlar yağar ama ne olursa olsun devam edersin yürümeye. O seni ne kadar istemese de sen devam edersin sevmeye. Bazen rahat bırakırsın gözükmezsin gözüne nasıl rahat bırakırım diyorsan o çoktan girmiştir gönlüne. Evet zordur aşık olmak sevmek kolay, lâkin şunu unutmayın aşktır sevgiden önce solan. Kalbinin derinlerine işler gözleri hapis edersin ki başkasını bulmasın o güzel sözleri. Her gün ateşe atar yüreğini her gün aynı sevdayla kavrulursun, yanarsın, tutuşursun ama bırakmazsın sevdiğini bırakamazsın. Ellerin olmasın diye her gün gözünün içine bakarsın, uzanmaya çalışırsın kalbine uzanır tutamazsın. Kader deyip geçersin bazen bazense daha çok sarılırsın aşkına ve daha çok yanarsın. Zamanın bir önemi kalmaz onu gördüğün her salise, saniyeleri sayarsın içinden "ne zaman çıkacağım bu cehennemden" diye sorarsın kendi kendine lâkin cevap bulamazsın, tek bir ses gelmez kimseden, onca sessizliğinin içinde haykırışın yeri, göğü deler ama kimse duymaz seni duyamaz ve tek bir kelime edemez insanlar. Ancak sen yine de o sisli yolda devam et arkadaş varsın fırtınalar kopsun seni durduramaz hiç kimse ve sana tek sözüm ASLA VAZGEÇME!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin