Kalbin Kırılma Noktası

50 2 0
                                    

Anlamsızca özlüyorum ve bu fazla derin , neden çocukluk giderken gençlik fazla gelir , bitmezdi satırlar tükenmezdi kalemim , ve güneş bu kez doğmak için batıyı seçti . Üşendim onca baharın akşamında , üstüme yürür duvarlar , bakıp bakıp ağlarım fotoğrafına , peki ya ne denli bu yaşta AŞK . Be yâr , artık sevgi de yalan , huzur ol gel boynuma dolan , en güzel kabussun gördüğüm , umudum ol kalbime dolan . Terliyorum sanki , acılar büyür , peki her gece mi ? Duydum ki Vazgeç demişsin , ben insanlara Vazgeçme derken senden nasıl vazgeçerim . Biliyorum kan dökenim , lâkin gelmedikçe sen ben bulutları terletirim . Sonra cezam olur üstüme yağmur taneleri . Beni sana anlatır bir parça kağıt tanesi . Ne zaman bitecek şu umut sahneleri ? Islanma kadın , gir koynuma , parçala lanet olası beyaz perdeleri . Fazla geliyor üstüme şu aralar tükenmişlik sendromu , ve fazla gidiyorsun , başlıyor sensizlik sendromu . Habersizim yağmur altı ormanlarım , cesaret kaçanda değil kovalayandadır , esaret boynuma dolanmış esir altındayım , gideceksen ömrüme girmeyeydin be kadın .

Ben şimdi , işte bilirsin ağlamak istemem , martılarım ol süzül manzaramda , kimseye değişmem . Şunu kafana sok kadın sen gelmezsen ben AŞK'TAN VAZGEÇMEM!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin