Deli Divane

35 0 0
                                    

Kışın kıyameti yakın , o gemi çıktı yola da fırtınadan sakının , iyi bakın , gözlerimde gördüğünüz Eros'un eseri , şimdilik birtanem susarım ama okunu yakında keserim , tek tük hatırlarım ya da hiç umrumda olmaz , meraklanma elbet bir gün becerir vazgeçerim . Deli divane , yollarıma inci mi , diken mi yoksa gül müsün birtanem , aklım benden ayrı , gayrı dostlar yüreğim kirhane , zoraki kurduğum o salıncağı gönlümün ortasına , seve seve kaldırırım , dilimde bir kâfiye . Kulaklarım alışkın değil senden başkasının sesine orada sağır kesilir , tüketir beni kamerin o siyah kesimi , ne var ki başka yazacağım ezber olmuş kurşununda bir sen diye kalemin .

Tutup da gurursuz dersin , aşk da gurur olmaz kadın yoksa diner umutların dersi , kaldırımlar ıslandıkça buharı kalbini gersin , ilham kayıp hayli zamandır bulursan gönderirsin . Hep aynı kâfiyeler , hiç dinledin mi sonu mutsuz biten hikayeler , gözlerim buzhaneden , garip gönlüm derbeder . Özlemek , bu kadar zor mu be bir çınarı dinlemek , anlarım olmazsa zorlamazsın ama dilinden kulaklarıma döktüğün öl demek , kaç sevgi geçti yüreğinden kaç emek , kaç insan yazdı sana bu kadar , bu roman aşk demek , bu roman sen demek , bu roman ben demek , bu roman biz demek .

Bu roman vazgeçmek , bu yollardan geçememek

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin