Doymadım hiç , sevmeye de özlemeye de görmeye de hiçbir zaman doymadım hiç , olmadık hiç , nedense gözlerine dolmadım hiç , yerine başkasını koymadım hiç , yetmedim hiç , yetemedim , kor alev yüreğinden donmadım hiç , sen , gözlerime gülmedin hiç , ellerime düşmedin hiç , seninle gezmedik hiç , elini tutmadım hiç , ona rağmen yazıyorum , ben bize BİZ diyemedim hiç . Belki de bu sana yazdığım ilk ve son risalem , al koynuna sakla bırakma hiç , rüyalarımda düştüğüm uçurumun kenarına tutanamadım hiç , tutamadım hiç , ellerini sımsıkı da ısıtamadım hiç , biz amansızca yağan yağmurun altında donmadık hiç , sırtına atıp montumu bakarken sahile göz göze dolmadık hiç , ilginç . Çok ilginç .
Kararmış gecenin en köründe gereksiz bir manzara , bu şehire nefretimden söylüyorum gereksiz dediğime bakma , dengesizim değil mi , hem de fazlasıyla . Kalbine mi yoksa aklına mı inanacaksın önce bir karar ver , ben kalbime inandım şahsen , pişman mısın dersen , hayır , çünkü insan yaşattığını yaşarmış , ama ertesinde yaşar mıymış bilemem .
Dur , bekle biraz , yürüsen de inci kısalmaz yollar , çaldığım kalbe sahip çıktım korkma , geri vereceğim ama sen önce bir benimkini yolla .
Geçmişi geçeyim derken geleceği sollamışım , ayaza meydan okurken yollarını kollamışım ama korkmamışım hiç , çok ilginç .Kapandı havalar gülüm , soğuk , kim ısıtacak seni şimdi , yazabildiğim en güzel şiirdi gözlerin , bebeklerinde ısındım ben şimdi donar sensizlikten genzim , sen kalbimin en büyük belası , ellerimde yok ellerin . Gel ne olur , çıkar beni şu karanlıktan , aynada ki gözlerim de soğuk bir ayazlık var , ben seni her türlü severim zorlasa da beni ayrılıklar , içi dolu bir "Seviyorum" sözü çıktı mı bal dudaklarından , ömrüm feda olur kalbine sen yeter ki ayrı tutma yanaklarımı dudaklarınla .
Senden şikayetçi olmadım hiç , BİZ olamadık diye aynalara kızmadım hiç , aslında gözlerinden korkmadım hiç , bir bakışına denkti "Seviyorum" sözün , bu yüzden gözlerinden vazgeçmedim hiç . İlginç .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzan
PoetryBir düşün arkadaş, insanlar ne ister ne bekler ne diler senden, ne ile memnun edersin bazılarını ne kadar nefret ettirirsin kendinden çorbana kaşık atanları ? Düşün, düşün ki birşeylerin farkına var düşün ki hayatının anlamına var. Bir düşün ne haya...