Sen Sen Ol TÜRKİYE

122 4 1
                                    

Devam ediyor hayatlar , susmuyor denizler , durulmuyor artık bu koca şehirde . Susmuyor silahlar hala , gömülmüyor yerin en dibine. Koşmaktan yorulmuş askerimin canı var bu toprakta binlerce ANAMIN gözyaşı var hatırlarda. Sana soruyorum insanoğlu savaşmaktan ne geçer eline , tutturmuşsun orası benim burası benim diye. Kaç kere geldin bu dünyaya insanoğlu , ne kadar biliyorsun ki geleceği , bir bakarsın kader fısıldar kulağına ansızın geleceğim. Şimdi dinle beni TÜRK'ün evladı aç kulaklarını ve duy beni TÜRKİYE. Artık keşke deme , dinsin ANAMIN gözyaşı , bitir şu hezimeti , bitir ki gelsin artık yurdumun eski bereketi. Yüreğin nasıl elverir onca şehide yeter artık bitsin dayanamıyoruz bunca kedere . Duy beni eyy yurdumun insanı , say beni eyy TÜRK'ün evladı. Kaç şehit verdi bu vatan , kaç kere gözyaşı döktü , saydın mı Doğu'da kaç ocak söndü ? Kalemimin kurşunu yetmeyebilir bu dehşeti bitirmeye lâkin senin tek bir kurşunun alt eder onca iti bitirmeye . Devânı bul bu vakitten sonra ne yap ne et ve sebebini sorma . Çünkü bilirsin sebebini boşa sorarsın bana , Doğu'daki ANAM yeter artık ağlama. Sen sen ol TÜRK'ÜN evladı korkma git üstüne kanını yerde bırakmayız yeniden asarız göklere . Sen Sen Ol TÜRKİYE ve ASLA VAZGEÇME!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin