Yaz'dan Kalan

19 0 0
                                    

Bu gece de uyku yok, bana geceler haram, ben zaten 4 yıl sevdim, omuzlarım yaşlı bu kadar aşkı kaldıramaz, derin bir uykudayım hadi kolaysa kaldır ana, kusura bakma vazgeçmek için narin bir aşka saldıramam. Ben hiçbir Yaz'da hiç bu kadar donmamıştım, Ege'nin denizi soğuk ve hiç bu denli donmamıştır, kıyıdayım kuzenler yanımda ama beni bir aşk hiç bu kadar yormamıştır, anlattım seni, değmez dediler de hiçbir kelime bana bu denli koymamıştı.

Balıkesir her zamankinden daha güzel Yaz'ları, o yakamozun sahili bir görsen tüm ömürlük Yaz'larım, için sıkışırsa yaz darı, tabi bir de darbesi var güzelliğinden ayrı aşkların. Çanakkale, ahı dilde tüy bırakmaz, bir de köyleri var ki gözlerinden güzel olmasın, toprağında açarsan güneş sırayı beklemez, kameri es geçip doğumu yarına bırakmaz.

Neydi bana bu saatte yazdıran, açlık mı, neydi bana Yaz'ları yazdıran, ah tamamen saçmalıktı, ama güzeldi, anlatılmaz yaşanırdı, aynı sen gibi. Görünce düştü dibim, tavanı zaten yok semanın iyice tabanı düştü demin, ben mi yoksa senin mi manzarada güçlü gemin, geldi Kış kapıda ve aynı manzarada aynı gemi.

En büyük hataydın aşkta bağladım karaları, gözümde çocukluğum bir şerit geçmişimin yamaları, yelkenler fora kaptan gördük artık karaları...

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin