Kolaydı Gerçek Olmak

92 5 0
                                    

Karardı gökyüzü boğuldu hislerim ve anladım dokunmasalarda kalmış izleri . Bu yazdığım kalbi feth olan bir zanlının dilekçesi sabırla zorlamış ve var bunun gerekçesi. Umutlarımla çırpınırdım her dem ortalıkta bütün bu cihana haykırır dururdum her solukta . Bir çare gezdim hep diyar diyar da nafile tek istediğim hep istedim ve gün geldi döktüm dile. Kovaladım zamanı hiç durmadan vaktin nasıl geçtiğini anlamadım hiç farkında olmadan . Sustum çığlıklarımla ve konuştum sessizliğimle . Dik durdum yüreğimle baş eğdim Yaradana ölesiye .

Zevk işiydi bazıları için bu diyar , dert belliydi insanlarda her gün tasası var . Zor iştir dünden kalanları toplamak , dikkat lazım bazılarına önemli olan can sıkmamak. Zor iştir yarını tahmin etmek , yarına bugünden hazırlanmak gerek. Zor iştir bugünleri geriye itmek lâkin kolaydır aslında yarınlara gelecek demek.

Plan yapmadan kurdum hayallerimi ve sevmedi hiçbir yürek beni . Kısım kısım yaşadım hayatı satır satır aldım kaleme ve sayfa sayfa mürekkebin izini bıraktım her bir kenarına defterin. Sadece yazdım ve yaşadım . Düzgün hayaller kuramadım hiç , gözü gözüme değen olmadı hiç , kanı damarlarıma uymadı hiç .

Ben; Hala dimdiğim , bak hala dimdiğim poyrazın esip savursa da ben hala dimdiğim . Güneşin doğmadığı ve sert yağmurun dinmediği bir şehirde yaşıyorum ama ASLA VAZGEÇMEDİM!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin