Eskisi Gibi

35 1 0
                                    

Bazen susar insan , durur bir anlık , kendine gelir de yeniden canlanır , yeniden döner eski haline . Bekler insan , sonra yorulduğunu fark eder lâkin devam eder yürümeye . Zamandan çalar insan boşu boşuna , yazmak istemez ama yine de yazar , virgül koyar , nokta koyar ama biteremez cümleleri . Yine bir satır başına gelir , yine mi yazacağım der kendi kendine , yeni bir başlangıç için beynini zorlar insan da bulamaz çoğu zaman . Hayat her insana farklı oynar oyununu , kimine yalnız olmanın ne demek olduğunu öğretir kimine bolluk içinde yaşayıp da yokluğu bilmemeyi söyletir . Söyleyin , ne demek varlık içinde yokluk çekmek , ya da öğrenin , zordur yalnızlık içinde fazlalık bilinmek . Ben de şu genç yaşımda yaşlandım , eskisi gibi yazamıyorum artık , eskisi gibi yaşamıyorum , eskisi gibi yok yüzümde yastığımın izleri , eskisi gibi değil sandıklarımın hisleri . Aşk değildir belki de önemli olan , insanların ne büyük dertleri var . Kiminin tutunacak bir dalı yok , kiminin söyleyecek bir sözü . Belki de bu yüzdendir anlatamamaları , ağızlarından bir adet bile söz çıkmaması . Neyse uzun lafın kısası , bekliyorum hala bir umut çalar kapımı diye . Sen de öyle yap arkadaş umud et ve ASLA VAZGEÇME! ....

YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM . SEVGİ VE SAYGILARIMLA .

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin