Berdevam Zaman

32 1 1
                                    

Bir martı çığlık atar sabahın dördü , aşk acısı mı bilinmez derdim kördüğümlü döngü , sen git dedikçe ben daha da fazla döndüm , bir manzara eşliğinde umutlar da söndü . Ya sonrası ? Hayıra yormak gerekir bütün bu dertleri , gittiğinden bu yana canım bi' hayli serkeşim , bir an gelir aşk gözlerine dertleşir , lâkin dokunmaz yüreğine , bir kez dokunmak istersin ve bu kördüğüm sertleşir . Kalbin odacığını dağıtmışlar , sana ayırdığım tarafın araftan bir farkı yok , rezil bir adam ve fazlasıyla dağılıyor , her gece ağlıyor , içi kor alev dinmiyor , mürekkebi bitmiş , kağıtları tükenmiş ve bir umutla bekliyor .

Günaydın der gibi bakıyor gamzelerin , hatırladıkça hislenirim bu aşkın benle derdi nedir , sabahladığım her günü astım duvara geleceğe işledim kaderi , ve söktüğün ipleri ben tekrar ömrüme iliklerim . Saçlarının dalgası gözlerimin aynası , durdurdum berdevam zamanı lâkin aynısın , iyi mi şimdi bu yoksa kötü mü hayatın karması , sanırım içime aşkı dikişliyor gülüşlerini yayması . Sendeki aşk nasıl , yutkunmak zorlaşır , sürdürdüm duran zamanı lâkin farklısın , yaşlı bir çınar misali aşkın kökü ve dalları .

Bu martı kime seslenir , sana da gelir mi sesleri , bu manzara kime denkleşir , ya uzaktasın ya yakında , sana da gelir mi gözlerimi resim edip . Bak kadın sarımsı yıldızım hala gökyüzünde , gün aydı , sabaha karşı dört ama sanki aşk saklı gecenin bir yerinde , bir kez de sen sev , bir kez de sen "ASLA VAZGEÇMEM!" de .

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin