İlk Dördün

39 2 0
                                    

Bir sonbahara sıkıştırmışlar aşkı , bir ton daha da koyu gözyaşlarım , bilmezler , yürek yakandan çalınır ömür hakkı , bilhassa içine dert işlenmiş yıkılmış duvarların . Biten sen olursun bazen bazense ömrün , ister istemez bir anda yırtılır ağı gönlün , bilirsin şiirlere sığdıramam ilk dördü . Doldu da taştı gözlerimin vanası , külliyen yalansın , bir ömür pası , bir ölüm taşı , mezarıma gül olur bu gönül tasım , ömrüne dizilir bu hazan , bir Kasım . Velhasıl vazgeçmeye çalışmadım da değil , bir kez daha parçaladı hafızamı sözlerin demin , lâkin son kez baktığında bana gözlerin , gelecek hayali canlanır gözümde'ki hayli derin .

Ağlayan yüreğime bir gözyaşı daha kattım , herkese tatlıydı , ben aşkı acı tattım , tutup getirdi boynuma adını taktı , ben özledikçe boynuma baktım , baktıkça gözlerim aktı . Sarılmak ne kadar zor özlemek kadar var mı , göz göze geldiğimde hissettiğim acı farklı , hazana meydan okuyan gözlerin bana karalar bağladı , al yüzüne , güz sesine hayranım ya sevgilim , yüzüne kör , sesine sağır kaldım .

Denizler boyu aşk taşıdım gönlüne , saftım oysa ki yosunlar kadar , sen aşka aç kalma diye taş taşıdım ömrüne , vazgeçmeyi beceremem ki zor olandan .

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin