Kalp Belam

29 0 0
                                    

Dalgasına hastalandığım saçların hiç yüzümü teğet geçmez , bir okyanusta esen rüzgâr kadar sensizim , düşün , bir kez de umruna al beni , bak kalp belam çok uzun değil mi , bu yol sensiz bitmez . Yazdığım en güzel şiirdi gözlerin , ama anlatmam , zaten anlatamam , nokta koyarak değil , bir "seviyorum" diyen dudağınla bitiririm şiirlerimi . Yüz hatlarımı okusana , bir sen hakimsin harflerine , kolaysa yazarken yutkunsana , bir sen cahilsin sözlerime , bilsen halimi zaten severdin ölene dek , belki de .

Affet gülüm zorladım , ama bir kere gözün aşkla dolmadı , affet beni korkarım , daha da gitmene dayanmaz yürek , hatta sürekli ağlarım da incileri başına taç yapıp . Beni affet derdime efkârım az kalır , umutla ıslanan kirpiklerim bile dert salıp , zorlasa da yüreği düşlere sığdıramaz , bir türlü uyanmadığım bu kabusu sen sanıp .

Sadece susuyorum , basit bir zavallıyım , an geliyor kusuyorum aşkı sayfalara , üşüyorsan canım boynuna sar atkıyı , yakma ısınmak için , çıkardığında donarsan aklına getir bu sözleri , bilmezsin kor hattayım . Yazdıklarıma anlam akar , sen anlamazsın , ısrarcısın , inatçısın , "olurduk belki biraz daha zorlasaydın". Her günaydına batmış gibi bakar gözlerim , gece sefayken bana şimdi meyhane , heba oldun şu saf kalbime . "Ben sana hiçbir zaman dert demedim" , ne biliyim , içime her doluşunda saçlarımı okşamamın sebebi dert değildi , vazgeçmeye çalıştım da olmadı sevgilim , yüzüne her bakışımda asla dedi kulağıma aşk eğilip .

Okuyorsan Eğer , Bir Belli Et Şu Kalbe Gireceğini , Umutlandır .Her Gece Açılır Yaram , Ben Her Sabah Sol Yanımı Sararken Umutlandım .

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin