Zor İştir Bugünleri Geriye İtmek

83 5 0
                                    

Zor iştir bugünleri geriye itmek lâkin kolaydır aslında yarınlara gelecek demek . Belki de hayallerimiz hayatımıza şekil verecek . Belki de geçmişimiz geleceğimizin önüne geçecek . Zor iştir bu diyarı tahmin etmek ve kim bilir ne kolay olur anıları kenara itmek . Az daha sabır etsek geçeceğiz o kırmızı çizgiyi fakat durdurdu hep kırmızı ışıklar bizleri . Bekledik , bekledik ve bekledik . Kırmızı ışıklarla ilerledik . Hep yeşilleri med ettik lâkin sarı ışıklarda bekledik . Gün geldi aldırmadan geçtik kırmızıları cezası ne olursa olsun . Gün geldi ilerledik hiç durmadan ve gün gelecek zaman geçecek hiç ummadan .

Hep biz bekledik hayatı çünkü hayatı çok hızlı yaşamıştık . Hiç bekletmedik geleceği çünkü geçmişe aldanmadık. Yorulduk hem de çok yorulduk fakat hiç durmadan koştuk. Dinlenmek için çekildik kenara ama yine buldu bizi hayat . Bazen hayatı anlatmaya yeter küçücük bir nakarat. Hiçbirşeye aldanmadıkça çıkardı sorunları önümüze , hiç kimseye inanmadıkça güven gerekti bizlere. Kısa bir süre sonra tekrar düşmeye başlamamak için yavaş kalmak gerek yerden , uzun bir süre sonra dinlenmek için ise kalkmamak gerek yerden.

Düşme bir daha arkadaş yerdeyken vuranın çok olur , çabuk kalk yerden arkadaş hayat geçer gençliğine yazık olur. Uyuklama , dik dur sermesin hayat seni yere , serdi mi kalkamazsan da ASLA VAZGEÇME!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin