Siyah Kurdele

18 0 0
                                    

Liman kapalı, sefer yok bugün yarının eşliğinde hüzün kapanır, sarf ettiğim kelimeler, ardından döktüğüm yaşlar içinde bir kapanın, dışına vurmaz güzün kapanın, hep içerde kalır, her ikilemde sıkışır boğazıma sen takılır.
Öpüp koklamak değil, ben senin sadece ellerini tutmak istedim, aramızdaki mesafeleri atıp aralıksız gözlerine bakmak istedim. Söyle nedir bu histeri, bilir misin bakıp da gözlerine görememek nasıl bir isteri, yazdığım kadar yazamadıklarımda var, bir de sildiklerim.

Şimdi korkularım nefrete dönüşüp geceyi uykusuz kılar, alev alıp yakar sinirden ellerimi kuşkusuz sırat, sade o değil aynı anda bakan bir karış surat, "olmuyorsa zorlama", işte bu kendime verdiğim bin nakış kural.
Lâkin ben kurallara uymam, uyamam istesemde kendi kurallarım dışında, hayat bir oyun, oyunu kuralına göre oynamazsan hayalin dışında, yazın kar kışın güneş olur, yağar ve doğarsın kırımda.

Bak kadın, oku, ne bileyim dinle de anla beni biraz, her nefesimde ismin buharlaşır ve gönlüm yanar, yakınlarım değiştiğimi söylüyorlar değişmememden yana, e ne demişler ateş düştüğü yeri yakar, ateş olsam da yaksam yüreğini desem nefret çıkar ortaya. Aşk değil, umduğum 1 sene boyunca platonik bir aşka takılmak değil, sana inat açtım yelkeni "fora" diyemeden battı gemim, şimdi mazide kaldı dondu aşka demim.

Dilimde bir ozan mavrası, siyah bir kurdele yürekte isteğim onarmak yası, gözlerimse bir gavura zoran havrası, kulağımda sessizlik, yavaştan yükselir kalben aşk noksanı

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin