Ne Sandın

44 2 0
                                    

Yağmur olup yağdığın ormanlar umarım gözünden akmaz dostum , anlam veremediğin fazlalıkla yaşamaya mahkumsun , aldırsan da içindeki çocuğu dışarı vuramazsın hissiyatı , duyguyu , kor ateşlerde yanmaya mahkumuz . Buz cenneti olsa da bulunduğun yer , cehennemin dibindedir çiçekli avlusu . İnan tek kelime edemezsin , yazamazsın hatta okuyamazsın , ne kadar yakın olsan da mutluluğa dokunamazsın , sevemezsin hatta ve hatta bırak yaşadıkların korkuyla kalsın . Yeni bi sayfa aç lâkin kirletme , mürekkebi tanıma , okumayı dahi sökme , uzaklara dal kal orda , bilhassa vurur hayat tam on ikiden , hem de tekte .

Yutkunmaktan korkma ya da tükür , üflediğin en anlamlı fısıltıya kulak ver , belki başardıklarının suçu , nereden bilebilirsin ki , belki de belkilerle kalmış keşkelerin süsü , belki de hayatın formülü . Tez getirme ayrılıkları , geçe bırak yaşanmışlıkları , ne kattı sana ömrüne ömür kattıkların , ne getirdi geçmişten geleceğe , ne sandın , dost dediğin dost mu kalacaktı .

Bir martı seslenir manzaranın derinlerinden , şarkılarına hayran kaldığın o ses daha bir serin deminden , yetişemediğin duygular kovalar ardını , kaçtığın sokaklar daha bir bozuk , başını yarar sığındığın mağaranın taşları .

Ammavelâkin kurduğun hayallere kavuşursun ya sonunda , işte o gün iyi ki asla vazgeçmemişim diyeceksin !!

İzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin