KIZILIMSI -11

119 14 1
                                    

Multi; Doruk Dağlı

* * *

" Bu kadar çok sevmeseydim gitmezdin.."

Son söyledigim sözlerle kaskatı kesildi. Ve yavaş yavaş gözleri dolmaya başladı. Işte benim tanıdıgım Sedar böyleydi ben ağladıgımda bana kiyamaz o da beni aglardı.

" Bak." Derin bir nefes alıp biraz bekledi." Sana söyledigimi unutma ben seni çok sevdim ve hala seviyorum bebeğim. Sana yalan söylemiyorum."

" Söyle o zaman!" Sesim olması gerektiğinden fazla çıkmıştı. " Söyle bileyim."

" Söyleyemem. Ama yalan söylemiyorum yalvarırım ağlama." Beni biran kendine çekip sıkıca sarıldı.

" Seni bıraktıgım için özür dilerim. Keşke yapmasaydım. Özür dilerim." Onu sert bir sekilde iktirdim. "Uzak dur benden." Acı çekiyormuş gibi bir hali vardı.

" Yalvarırım." Sesi fısıltı şekilinde çıkmıştı. Başımı iki yana sallayıp. Okula girdim. Girer girmez hemen kendimi kızlar tuvaletine attım. Musluğu açıp yüzüme soğuk su çarptım.

" Hey neden ağlıyorsun?" Duyduğum sesle hemen arkamı döndüm. " Doruk." Sesim çığlık atarcasina çıkmıştı. " Burası kızlar tuvaleti ne yapıyorsun burda çık."

" Onu hala seviyorsun değil mi?" Sorumu es gecti. Birden bu soruyu sorunca afaladim. " Hayır sevmiyorum." Başını iki yana salladı.

" O zaman neden ağlıyorsun?"

" Çünkü canım yanıyor. Yaşadıklarım kolay birşey degil doruk. Boğuluyormuşum gibi hissediyorum. Nefes alamıyorum. Ölmek is-"

" Şşş sakın o lafı tamamlama." Beni kendine çekip kemiklerin kırılacak raddeye kadar sıkı sıkı sarıldı. " O lafı bir daha ağzına alma yoksa ben seni gebertirim bayan geveze." Gülümseyip kolumu beline sardım.

" Emin ol ona karşı birşey hissetmiyorum." Dudakları yukarı doğru kıvrıldı. " Biliyorum."

" Pekala sana bir şey soracağım ama cevap vereceksin." Derin bir nefes alıp başıyla onayladı. " Neden ben?"

" Neden mi sen?" çenesini kafama yasladı. " Çünkü diğer kızlar gibi değilsin. Peşimden koşmuyorsun , beni sevmiyorsun(!), sana sahip olmam için beni baştan çıkarmıyorsun, diğerleri gibi yapmacık değilsin."

" Peki. Beni yanına alıp ne yapacaksın?"

" Çok konuşuyorsun bayan geveze." Gözlerimi devirdim. " Peki." Beni kolunun altına alıp kızlar tuvaletinden çıktı.

" Bir daha böyle delilik yapma."

" Çokta umrumda." Omuz silkip önüne döndü. " Bir daha onu yanında görürsem hiçte iyi şeyler olmaz iyi bilesin."

" Tamam benim gitmem lazım.bay" hemen ondan uzaklaşıp kafeterya'ya girdim.

" Hey selam!"

" Selam arya."

" Onur yok mu?"

" Gelmedi bugün." Omuz silkip yemeğine geri döndü. " Serdar. Peşimi bırakmıyor Cansu."

Hemen başını yemekten kaldirip bana baktı. " N-ne demek bırakmıyor?" Şaşkınlakla kekeledi. " Beni istiyerek bırakmadıgını başka birisi istediğini ve pişman olduğu zırvaladı."

" Uhm.. Peki şey kim istedigini söyledi mi?" Başımı iki yana salladım. " Hayır söylemedi.
"

" Bu işte kesin birsey var. Yakında çıkar kokusu."

* * *

Ve yeni bölüm karışınızda bu bölümü beğenmedim cok sıkıcı oldu.. neyse iyi okumalar..

KIZILIMSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin