Multi; Doruk Dağlı
* * *
" Değersiz olmanın nasıl bir şey olduğunu bilemezsin. Ne yaptıgın kimsenin umrunda olmaz. Ben hayatımın her gününü böyle yaşıyorum.."
Dediği sözle donup kaldım. Gerçekten böyle mi düşünüyordu? Kendini değersiz mi hissediyordu?
" Gerçekten böyle mi hissediyorsun?" Sesimi kontrol ederek konuşmuştum. " Evet.."
" Seni böyle düşündüren şey ne?" Dikkatlice onu inceledim. " Ne?"
" Bütün kızlar peşinde koşuyor. Seni seviyorlar belki seninle birlikte olmak istiyorlar. Eminim ki seni seven bir annen vardır. Ve-"
" Bütün kızlar değil.." tek kaşımı kaldırdım. " Sen değilsin bana değer vermiyorsun. Bak arya ben çok değiştim. Bir bataklıktayım ve içine yavaş yavaş batıyorum. Seni yanıma çağırdım çünkü sen herkesten her şeyden farklıydın
. Ama ne olursa olsun seni o bataklıga batırmayacagım söz veriyorum.."Çikolata rengi gözleri gözlerimden bir saniye ayırmadan bana bakıyordu. Oturdugum yerden kalkıp yanına tam dibine oturdum. Ne yaptığımı anlamak için dikkatlice beni inceliyordu.
Belki yapacağım şeyden pişmanlık duyacaktım. Ama bu umrumda bile değildi. Yavaş yavaş ona yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına sürttüm.
" Sana değer vermeye başlıyorum.." fısıltı şeklinde konuştum. Konuşurken dudaklarım dudaklarına temas etmiş ve onun sesli yutkunmasını sağlamıştı.
Tam dudaklarıma yapışacaktı ki geri çekildim. Sert bir şekilde dudaklarına yapıştım. Alt dudağımı esir almış ısırıyordu. Bende alt dudağına dışlerimin arasına alıp ısırdım. Ağzıma boguk bir sekilde inledi.
Oturduğum yerden kaldırıp beni kucağına oturttu. İki elini sımsıkı belimi sarmış sert sert bana karşılık veriyordu. Bir süre nefesim tükendiginde ondan ayrıldım.
" Sen bana aitsin.." diye fısıldadı kulağıma. Başımı salladım. " sende bana aitsin o zaman." Dediğimde güldü.
" Beni hemende benimsedin bakıyorum." Alaycı sesini işittigimde omzuna yumruk attım. " Hey bu acıttı dostum!"
Kahkaha attım. Kucağından kalkmaya çalışsamda izin vermedi. " Kucağımda otur." Belli belirsiz başımı salladım.
" Neden teklifimi kabul ettin?" Başımı omzuna gömüp derin bir nefes aldım. " seninle hayatım değişir sandım." Ellerini belime kenetledi.
" Belki seni dünya'nın mutlu kızı yapamam. Benim yanımda zaten mutlu olamazsın. Arya ve şu kuralı unutma." Derin bir nefes aldı. "Bana sakın aşık olma canın yanar."
" Biliyorum.." diye fısıldadım. " Bir daha aynı hatayı yapmayacagım.. "
" Ama sende bana aşık olma." Başını iki yana salladı. " Asla olmayacagım. Bizim sadece ikimize bağlı olarak çift kalacağız." Başımı salladım.
" Aynen öyle.." gülümseyerek gökyüzüne baktım. Güneşin batışını izledik beraber. Sonra gökyüzüne bakarak şarkı mırıldandım.
Across the ocean, across the sea
Okyanusun ötesinde, denizin ötesinde
Startin' to forget the way you look at me now
Bana nasıl baktığını unutmaya başladım
Over the ocean and across the skyOkyanusun ötesinde, gökyüzünün ötesinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...