KIZILIMSI -31

59 13 0
                                    


Hatırlatma


" Bırak beni!" çırpınışlarım ondan kurtulmama yardım etmiyordu. Aksi takdirde beni daha çok çekiştiriyordu.

" Uzak dur benden çek ellerini üstümden!"

" Dinleyeceksin beni lan!" diye kükredi. " Seni dinlemek falan istemiyorum uzak dur benden."

" Neden böyle yapıyorsun? Görmüyor musun hali mi? neden senden uzak durmamı istiyorsun?"

" Sana daha fazla bağlanmaktan korkuyorum! aynı şeyleri bir daha yaşamaktan korkuyorum sana aşık olmaktan korkuyorum!" sesim boş ormanda yankı yapıyordu.

" Yalvarırım git sana daha fazla bağlanmayayım." başını olumsuz derecede salladı.

" Gidemem beni kendine bağlamadan önce düşünecektin."

Ellerini belime yerleştirip beni kendine çekti.

" Belki kavga edebiliriz , küs kalabiliriz , birbirimizi üzebiliriz , mutsuz edebiliriz. Ama ne olursa olsun hep yanımda kal bayan geveze..."

31. Bölüm

" Doruk korkuyorum." diye fısıldadım. " Eğer ben bir daha onları yaşarsam ölürüm dayanamam."

" Seni bırakmayacağım Arya. Sana söz veriyorum."

" Oda öyle demişti. Korkuyorum."

" Korkma bebeğim lütfen." Kafamı iki yana salladım.

" Yapamam."

Acıyla bana baktı. Hiç bir sey demedi. Bende demedim. Öylece birbirimize baktık. Bana bir adım yaklaştı.

" Arya." dedi ellerini yüzüme yerleştirirken.

" Bebeğim olmuyor sen benden kaçtıkça ben ölüyorum.." gözlerim doldu.

" Doruk ben korkuyorum."

Başını hemen iki yana salladı. " Korkma bebeğim seni bırakmayacağım söz veriyorum."

" Gerçekten mi?" dedim fısıldayarak. Gülümsedi.

" Sana yemin ederim ki seni bırakmayacagim."

Gülümsedim. Beni kucağına alıp dudaklarıma yapıştı. Bende gülümseyerek karşılık verdim. İnanıyordum Doruk beni bırakmazdı.

Benden ayrıldıgında gülümsedi. Bende gulumsedim. Beni daha sıkı kavradı.

" Seni seviyorum."

" Sana aşığım.."

" Yapma!" diye bağırdım gülerek. Doruk ise beni dinlemiyorum daha çok yapıyordu.

Ağzıma ne bulduysa tıkıyordu. Ben itiraz edince daha çok zorluyordu

" Çok zayıfsın Arya! Ben zayıf kızları istemem." Sinirle ona baktım.

" İyi bırak." hızla kollarından ayrıldım. Kalkıp gidicekken hızla kolumdan tuttu.

" Şaka yapıyorum ya!" dedi gülerek sinirle ona baktım. Gülüşünü kesip ağzına hayali bir fermuar çekti.

Önüme dönüp televizyoz izlemeye başladım. Bana yaklaşıp sıkıca sarıldı. Gülümseyerek bende ona yaklaştım.

" Sana söz veriyorum." diye mırıldandı.

" Seni her zaman sevecegim seni bırakmayacağım."

" Biliyorum." diye fısıldadım elleriyle oynarken

" Ve bende seni seviyorum." Kapı calınca aradaki tatlı büyü bozuldu. Kaslarımı çatıp ona baktım.

' Bilmiyorum ' anlamında dudaklarını büzdü. Ne kadar tatlı olduğunu düşündüm. Gözlerimi sonuna kadar açıp ne düşündüğüm geldi aklıma.

Delirdim diye geçirdim içimden. Bu doruk beni delirtti...

" Doruk aşkım!" çirkef bir ses duyduğumda yüzüm düştü

Bize mutlu olmak haramdı zaten..

Yeni bölüm karşınızda *-*

Kısa oldu bunun farkındayım ve özür dilerim. Aklıma hiç bir sey gelmedi. Her gün yeni bolum yayınlıyordum ama dün bir kac isim çıktığı için yayınlayamadım. Zaten sezon finali yapmayı düşünüyorum. Bir kaç bölümden sonra.

Bu arada ' Seni Özledim ' hikayeme göz atarsanız çok mutlu olurum. Kendinize iyi bakın! Sizi seviyorum!!.*-*

KIZILIMSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin