Multi ; Doruk Dağlı
* * *
Bugün tam üç gün olmuştu ayrı kalalı. Okula üç gün boyunca gelmemisti ne aramış ne sormuştu. Annemlerde büyük ihtimalle yarın bugün gelirlerdi her halde.
Yataktan kalkıp dolaba ilerledim. Siyah kot üstüne yıldızlı kazak alıp üstüme geçirdim. Tarağı alıp saçlarımı koparırcasına tarayıp dağınık klasik topuz yaptım. Spor ayakkabılarımı geçirdim.
Telefonumu ve kulaklıgımı elime aldım. Çantamıda peşimden sürükleyip aşağıya indim. Mutfağa ilerlediğimde annemle babamı görünce donup kaldım.
" Süpriz!" Ben donuk donuk onlara bakmayı sürdürdüm. Annem suratını asıp yanıma geldi.
" Sevinmedin mi yoksa?" Kendimi toparladim. " Yok yok olur mu öyle şey beklemiyordum sadece."
" Ah kızım neden durgunsun." Babam yanıma gelip elini koluma koydu. " Yok birşey baba yorgunum sınav haftası." diye yalan uydurdum.
" Ah anlıyorum seni tatlım."
" İnek kızım benim!" Babam topuzumu tuttup dağıttı. " Baba!" Diye cırladım.
" Tamam tamam." Elimde olmadan gülümsedim. " Sizi beklemiyordum."
" İşlerimizi erken bitirdik. Ve bizde ilk uçakla buraya geldik."
Başımı sallamakla yetindim. Çantamı sıkıca kavrayıp topuklarımı üstünden döndüm.
" Ben çıkıyorum!"
" Ah peki tatlım iyi dersler!!"
Kapıyı açıp kendimi dışarıya attım. Kulaklığımı çantamdan çıkarıp kulağıma taktım. Rihanna - What Now şarkısını mırıldana mırıldana okula gitmeye başladım. Ta ki birisi kolumdan çekene kadar.
" Bıraksana kolumu lan. Sana diyorum!! Seni varya pişm- Doruk"
" Görüşmeyeli baya geveze olmuşsun."
" Bırak beni" tısladım. Bir yandan da kolumu çekiştiriyordum. Dilini şaklattı.
" Olmaz"
" Ya bıraksana okula gidecegim ben." Yine dilini şaklattı. " Aptal" diye tısladım.
" Ne dedin duyamadım?" Elini kulağını götürüp duymamış gibi yaptı.
" Aptal!" Diye bağırdım bu sefer. " A-aa hiç yakışmıyor sana böyle sözler."
" Kapa çeneni bırak kolumu şerefsiz!"
" Ağzına acı biber sürecegim."
Sinirden çığlık attım. O ise benim bu halime güldü. " Bıraksana beni! İstemiyorum seni!"
" İstemek zorundasın."
" Zorunda falan değilim bana orospu diyen birinin yaninda olmak zorunda değilim!"
" Yeter lan" diye bu sefer o bağırdı. " Sinirden söyledim. Hep yüzümemi vuracaksin!" Şuan sinirden yüzü kızarmis boynundaki damar belli oluyordu.
Hiç birşey söylemedim. Çok sinirliydi her an beni öldürebilirdi. Arabanın yanına gelince kapıyı açıp beni içeri bildiğin fırlattı.
Evet fırlattı.
Öküz..
" Öküz " diye tısladım.
" O çeneni kapatmassan çok kötü seyler olacak arya!" Diye o da tısladı.
" Allah Allah ne olacakmiş?" Dedim bilmiş bilmiş.
" Bak bu olucak." Hiç birşey anlamadan dudaklarını dudaklarımda hissettim.
❆
" Lanet olsun nereye geldik neresi burası?!?!?"
" Susacak mısın artık?" sıkılmış bir ses tonuyla konuştu. Kafamı hayır anlamımda salladım.
Gözlerini devirip hızlı hızlı yürümeye başladı.Issiz bir yere gelmiştik. Burda bizi öldürseler kimsenin ruhu duymazdı.. Ama Doruk yanımda olduğu için fazla korkmuyordum.
Dağ evine girip kapıyı kapattı. Ardından da kapıyı kilitledi
Üstündeki montu bir çırpıda koltuğa fırlattı." Ne yaptığını sanıyorsun?! Aç kapıyı gideceğim!"
Ayağı kalkıp gitmeye yeltenlendigimde kolumdan tuttu." Hiç bir yere gidemezsin Bayan geveze."
" Bana orospu demiş bir-"
" Yeter lan!" diye kükredi. " Her seferinde yüzümemi vuracaksin!! " sesimi çıkarmadan ona baktım.
" Sinirliydim. Sonra sana patladım. " başımı hızla iki yana salladım. " Seninle kalmak istemiyorum gitmek istiyorum."
" Hayır anneni ara bugün eve gelmeyeceğini söyle. Hatta bir kaç gün gelemeyecegini söyle."
" Ne?!" Diye cırladım. Yüzünü buruşturdu." Asla olmaz."
" Bal gibi de olur. Sen mi söylersin yoksa ben mi?"
" Tamam Allah'ın cezası."
Telefonumu çıkartıp ' Annem ' yazılı yere tikladım. Telefonu açtığında bir kaç gün gelemeyecegimi cansu'da olduğumu söyledim. Zor da olsa ikna ettim. Sonra hemen cansu'ya kısa bir mesaj attım.
" Halletin mi?" Başımı salladim. Telefondan saate baktıgimda. 17.36 gösteriyordu. Doruk yanıma gelip kolumu tuttu.
Beni bir odaya çekiştirip içeri girdi. Odayı incelediğimde yatak odası olduğunu farkettim. Üstündeki t-shirt'i bir çırpıda çıkarıp yere attı. Yatağa girmeden önce bileğimden tutup benimde yatağa attı.
" Uyu Geveze.." itiraz etmedim. Gerçekten de uykum vardı ve uykuya ihtiyacım vardı.
" Rüyanda beni gör bayan geveze.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...