Sabah ilk iş hemen kalkıp hazırlanmak olmuştu. Siyah şort üstüme yıldızlı kazaklarımdan bir tanesini geçirdim. Hemen kırmızı rujumu dudaklarıma sürüp aşağıya indim.Dün koltuğun üstüne fırlattıgım çantamı ve telefonumu aldım. Telefona baktıgımda 3 tane mesaj gördüm. Açıp okumaya başladım.
Gönderen; Bay Ukala
Yarım saate hazır ol. Seni almaya geleceğim.
Okudugum mesajla donup kaldım. Neden beni almaya geliyordu ki? Oflaya puflaya botlarımı giydim. Dışarıdan korna sesi geldiğinde çantamı omzuma atıp dışarı çıktım
Işte karşımdaydı. Koyu mavi bir kazak. Açık renkli bir kot giymişti. Ayağına ise siyah supra geçirmişti. Saçlarını yana atmıştı. Kafasını yana yatırıp beni süzdü.
" Şort çok kısa." Burun kıvırdı. Omuz silktim. " Bana göre değil."
" Ben sana ne demiştim." Tek kaşımı kaldırıp ona baktım. " Kısa giymeni yasaklıyorum demiştim."" Seni ilgilendirmez bay ukala." Homurdanıp arabaya bindi. Bende hemen arabaya bindim
" Neden beni almaya geldin?"
Omuz silkip yola bakmaya başladı. " Seni almak istedim geldim aldım."" Haynavat." diye homurdandım." Hayvanat ne lan?" Çatık kaşlarla yola bakmaya başladı.
" Sen." Alayla mırıldandı." Bende seni seviyorum bebeğim."
❆
Okula geldiğimizde arabayı park edip arabadan indi. Bende telefonumu cebime tıkıştırıp arabadan indim. Doruk'a baktıgımda sigara içiyordu.
" Bana da versene." Bana anlamayan bakış attı. Gözlerimle elindeki sigarayi gösterdim.
" Hatırlıyor musun?
Bana uçurumda otururken sadece canın sıkkın olduğunda şu zıkkımı içtigini söylemiştin. Şimdi hergün içiyorsun."" Bu seni ilgilendirmez."
" Senle olan her şey beni ilgilendirir." Dislerinin arasından tısladı. Omuz silkip önüme döndüm.
Okula beraber girdigimizde bakışlar bize döndü ve fısıldamaya başladılar. Bunlara sadece gözlerimi devirdim.
" Arya!" Arkadan cırlama sesi gelince arkama döndüm. " Ne var?" Derin bir nefes aldı.
" Bugün müzik yarışması var." ' banane ' bakışı attım. Gözlerini devirdi. " Müdür senin söylemeni istedi!" Ani söyledigi şeyle tükürügümle boğuluyordum
" Ne neden?"
" Hatırlıyorsan eski okulunda yarışmayı kazanmıştın ondan olabilir mi?" Gözlerimi devirip ofladim. " Ne zaman."
" Öbür ders."
❆
" Lanet olsun! Çok heyecanlıyım!" Elimi belime koyup bir o yana bir bu yana gitmeye başladım.
" Sakin ol Arya. Çık sahneye şarkını söyle." Başımı salladım.
Kapı hızla açılıp içeri kız girdi. " Herkes hazır. Haydi gel. " Basımı salladım." Şans dile." Göz kırptı. " Başarılar." Kapıdan çıkıp sahneye giriş yaptım. Bütün okul buradaydı.
Bütün öğretmenler. En önde Doruk ve gurubu oturuyordu. Kalbim göğüs kafesimi zorluyordu. Mikrafona doğru yürüdüm. Derin bir nefes alıp şarkıya başladım.
All along it was a fever
Tüm bu zaman boyunca heyecanlıydı
A cold with high-headed believers
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...