KIZILIMSI -2

220 19 3
                                    

Multi; Arya Kurt.

* * *

Dediklerini algılamaya çalıştım. Benimle dalga geçiyor olmalıydı.

" Cansu sen ne dediğinin farkında mısın?"

" Evet. Farkındayım onu tanımıyorsun arya." Kaşlarımı kaldırıp anlamadıgımı belli ettim.

" O tehlikeli arya. Sakın ona yaklaşma. Eğer kafasına birşey koyduysa yapar." Derin bir nefes alıp devam etti. " Herşeyi.."

Sanki nefes alamıyormusum gibi hissettim bir an. Eğer cansu'nun dedigi doğruysa başım çok büyük beladaydı. Derin bir nefes alıp Cansu'ya döndüm.

" Müdürün yanına gidecegim." başını onaylarcasına salladı.

Yanımdaki deri çantamı alıp ayağı kalktım. O çocuğun gözlerinin üstümde olduğunu hissediyordum. Bakışlarını yok sayarak kafeterya'dan dışarı çıktım.

İkinci kata çıkıp müdürün odasına ilerledim. Kapıya tıklatıp ' gir ' komutunu aldıktan sonra içeriye girdim.

" Ah arya sen yeni gelen kız olmalısın." Tek kaşını kaldırıp onaylamamı bekledi.

" Evet efendim ben yeni öğrenciyim."

" Kızım bana Mehmet abi diyebilirsin." Basımı onaylarcasıns salladım.

" Pekala Mehmet abi." Memnun olmuşcasına gülümsedi. Çekmeceden bir kaç kağıt karıştırmaya başladı. Bir tane alıp bana uzattı.

" Bu senin ders programın Arya'cım" gülümseyerek beyaz kağıdı elime aldım.

" Babana selam söyle." Başımı onaylar biçimde salladim

" Teşekkür ederim." Gülümseyerek başımı salladım. Çantamı koltuktan alıp dışarı çıktım.

Çıkar çıkmaz birine çarptım. Kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktım. Kafeterya'da bana bakan çocuktu bu. Cansu'nun ' Tehlikeli ' diye adlandırdigi çocuk.

" Ah, şey pardon." Dikkatlice yüzümü inceledi.

" Önemli degil arya." Bu benim ismimi nereden biliyordu?

" Sen benim ismi-" lafimi yarıda kesip konusmaya başladı.

" Herkes seni konuşuyor Arya emin ol." Sesi gerçekten cok güzeldi ve öyle tehlikeli bir çocuğa benzemiyordu.

Lafı fazla uzatmayıp konuşmaya başladım. " Benim gitmem lazım görüşürüz."

" Görüşecegiz zaten Arya.."

KIZILIMSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin