Multi; Doruk Dağlı6 Ay Sonra
..." Doruk!" diye seslendim. Arkasına dönüp kaşını kaldirdi.
" Bana da al!" Gülerek kafasını sallayıp kızlara bakmadan içecek almaya gitti. Memnunca gülümsedim.
İlişkimizin altıncı ayıydı. Ve biz inanılmaz mutluyduk. Annem ve babama Dorukla birlikte oldugumu söyledigimde. Annem cırlayarak sevinç dansı yapmıştı.
Ciddiyim. Sevinç dansı yapmıştı. Ben ve babam ona deli gibi bakmıştık. Anneme neden bu kadar sevindiğini sorduğumda;
" Doruk'un annesi Aysel benim çok yakın bir dostum. Neredeyse on beş senedir arkadaşız. Ve Doruk'u öz olum gibi severim. Bana çok iyiliyi dokundu."
Diye cevap vermişti. Bende şaşırmıştım. On beş senedir arkadaslarsa neden hiç bize gelmemişlerdi ve en önemlisi benim niye haberim yoktu?
Ama bu konunun üstünde fazla durmamıştım. Çünkü gerçekten Dorukla mutluydum. Şu Şeyma ve Serdar olayına gelelim.
Şeyma bizi ayırmak icin bir sürü planlar yapmıştı. Hatta photoshop bile yapmıştı. " Doruk hala beni seviyor." deyip yüzüme fotoğrafları fırlatmıştı.
Ama inanmamıştım. Çünkü böyle bir şey yapacağından emindim. İnanmadığımı söyledigimde binbir yalan uydurmuştu.
Serdar'a gelirsek.. Oda Dorukla birlikte olduğumu duyunca çılgına dönmüştü. Yanıma gelip bile sormuştu. Ağlamıştı..
6 Ay Önce
Doruk beni sınıfa bıraktiginda öpücük kondurup gitmişti. Sınıfa girip fizik hocasini beklemeye basladik. Ama sansimiza öğretmen yokmuş.
Sınıf boşalmisti ama bu umrumda değildi. Dorukla mesajlasiyordum.
" Arya." Kafamı kaldırdığımda Serdar'ı gördüm. Yutkunup ayağı kalktım.
" E-efendim?"
" Bir şey duydum.." gözlerini kaçırıp sesli bir şekilde yutkundu. Söylemekte zorlanıyor gibiydi.
" Nedir?"
" Sen ve Doruk bir-"
" Evet." Sözünü bitirmesine izin vermeden cevap vermiştim.
Gözlerinin dolduğunu hissettim. Başını kaldırdığında tahmin ettiğim gibi gözleri dolmuştu. Gözünden bir damla yaş aktı.
" Nasıl olur?" Kendi kendine mırıldandı.
" Ben vardım lan hep yanında!" diye kükredi.
" Hep vardım. O piç degil kötü gününde hep vardım!"
" Beni bıraktıginda sen mi vardin yanımda!" Bende bağırıp üstüne gittim. Ağlıyordu ama bu umrumda değildi.
" Bana hesap soramazsın. Defol git burdan!"
" Yine bana döneceksin Arya. Ve o zamana kadar bekleyeceğim seni.."
- Günümüz -
O gün aklıma geldiğinde tüylerim diken diken oldu. Ve en önemli kısmı ise Şeyma ve Serdar bizi kıskandırmak icin birliktelerdi.
Bu durum çok gülünçtü. Gülünç olan tarafı birbirleriyle her an kavga etmeleriydi galiba.
Ama bunlar umrumda değildi kafam rahattı ve çok mutluydum. Okullar tatile girmisti ve bizde tatile gelmiştik. Huzurlu bir yere.
" Al bakalım kızıl kafa." Birde bu lakap vardı.
Tatilde kavga etmiştik Dorukla. Ben ona Ayı demiştim. Ve onunda ağzından Kızıl Kafa diye saçma bir şey çıkıştı. Ama bunu beğendi icin beni hep boyle çağırirdi.
" Teşekkürler Ayı!" Sinirle bardağı elinden çekip bir yudum aldım.
" Ay benim kızıl kafam bana kızmış mı." Kahkaha atarak dudaklarini büzdü. Sinirle bardağı kenara bırakip ayağı kalktım.
Biraz yüzsem iyi olacaktı. Yoksa biraz daha burada kalsam katil olabilirdim. Bir erkek gurubunun önünden geçtiğimde fiziğimi süzdüklerinu gördüm ama aldırış etmedim. Bunu hergün yaşıyordum çünkü.
Havuza atlayıp yüzerek yüzeye çıktım. Bir kaç dakika daha yüzdukten sonra birisi daha denize daldı. Saçlarimdaki suyu sıkıp o kişiye baktım.
Koc Ayı..
" Kizim sen beni delirtmek mi istiyorsun?!" Sessiz bir sekilde bağırdı.
" Noluyor be!"
" Erkeklerin seni nasıl baktıklari hakkında hiç bir fikrin var mı?"
" Ee bundan Banane?" Umursamaz bir şekilde konustum.
" Ne?!" Diye bağırdı.
" Benim vücudum tamamen sana ait onlar baksa ne olur bakmasa ne olur?"
" Ya öyle mi?" Sırıtarak bana biraz daha yaklaştı.
" Öyle." Dedim bende gülerek.
Yanıma yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma kapattı. Onu öpmeyi seviyordum...
❆
Yataktan uyuşuk bir sekilde kalkıp yanıma baktım. Ama Doruk'u göremedim. Gözlerimi ovusturup bağdaş kurdum ve saate baktım.
20.45
Gözlerim Doruku aramaya başladï. Balkonda bir elinde sigara bir elinde telefonla biri ile konusuyordu. Mimikleri karşıdakinin sözlerine göre değişiyordu.
İlk önce kaşları yavaş yavaş çatıldı. Ağzına acti sonra geri kapattı. Gözleri yavaş yavaş doldu. Dudaklarını oynatıp " Yapamam." Dedi.
Neler oluyordu burada?!
Yataktan bir çırpıda kalkıp tam yanına gidecekken beni eliyle durdu. Lanet olsun neler oluyordu neler dönüyordu. ? Doruk'un gözleri neden doldu.
Telefonu kapatıp uyuşuk adımlarla yanıma gelmeye başladı. Gözleri hala dolu doluydu. Yanıma gelip bana sımsıkı sarıldı.
" Çok üzgünüm bir tanem." Saçımı okşayıp fısıldadı.
" Çok üzgünüm bebeğim.."
" Doruk ne oluyor?" Korkuyla fısıldadım.
Gözünden bir damla yaş düştü. Hizlica başını salladı.
" Çok üzgünüm Arya.."
" Seni bırakacağım icin çok üzgünüm.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
ChickLit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...