KIZILIMSI -33

73 8 0
                                    

HATIRLATMA

" S-sen böyle birisi değildin." dedi başını iki yana sallayarak.

" Sen bu kadar umursamaz değildin! Sen bu kadar cani değildin!" Bağırarak doruğa dogru yürüdü.

" Seni bu kız değiştirdi!" dedi beni işaret parmağıyla göstererek.

" Ne saçmalıyorsun sen! Düzgün konuş." Doruk elini savurup bağırdı.

" Yalan mı? O kız yaptı ışte. Sen böyle değildin seni bu çirkef değistir-"

Şeyma'nın lafı Doruk'un eli kesti. Doruk Şeyma'ya tokat atmıştı!

Tokat atmıştı...

32. Bölüm

Elimi ağzıma götürüp geri adım attım. Doruk az önce benim icin Şeyma'ya mı vurmuştu? Şeyma yerde ağlıyordu.

" Doruk ben seni hala çok seviyorum. Yapma gel beraber gidelim buralardan."

" Şeyma uzatma. Eğer benim mutluluğumu istiyorsan git."

" Gidecegim.. Ama tekrar geri dönecegim." Başını hızla iki yana salladı.

" Senden asla vazgeçmem Doruk. Sen benim ilk ve son aşkımsın!"

Yerdeki çantasını alıp hızlı adımlarla evi terk etti. Kendimi koltuğa atıp sıkıntıyla nefesimi üfledim. Doruk'ta yanima gelip saçlarını çekiştirdi.

" Niye böyle bir sey yaptın?" diye sordum.

" Niye mi?" Bana dönüp kaslarini çattı.

" Kız sana ne dedi farkında mısın?"

" Evet ama-"

" Aması ne Arya?" Ağzımı açıp geri kapattım. Derin bir nefes aldım

" Karmaşık duygular içerisindeyim."

" Arya." fısıldadı. " Bebeğim ben senle mutlu olmak istiyorum sonsuza denk.. Daima. "

" Biz mutlu olamayız Doruk Şeyma var.. O-o seni seviyor.. Rahat bırakmayacak bizi Doruk."

" Cık Cık." Gülümsedi. " Biz mutlu olacağız bebeğim söz veriyorum."

" Mert! Sütlü çikolata mı geri ver!" cırladım. Herkes bu halime kahkaha atıyordu

" Mert!" diye mızmızlandim. " Ver şunu."

" Banane banane banane." omuz silkti küçük bir çocuk gibi .

" Benim o vermem."

" Cansu ya yakalasana şu gerizekalıyi !"

" Hey bebeğim sakin ol!" dedi doruk gülmekten kendini alamayarak.

Sinirle ona baktım " Sütlü çikolata mı vermiyor!" diye tısladım.

" Lan mert! Versene kizin sutunu!"

" Banane ya benim o!"

" Gerizekalı !" diye tısladım. Ayağı kalkıp hizla ona doğru koştum.

Mertte benimle haraket edip o da koşmaya başladı. Hizimi daha çok artırıp kolundan tutup sütlü çikolatami aldım.

" Aldım ki aldım ki!" Hızla doruğun yanına koşturup oturdum.

" Seni pis sıçan." dedi sinirle. Sırıttım ve dil çıkardim.

Tamam cocuk gibi davranıyor olabilirdik. Ama sütlü çikolata kalp ben. Vazgeçilmezimdi. Hiç bir seye değişmezdim. Ne yapabilirim çok seviyorum?!

Pipetimle oynayıp sütlü çikolatamdan bir yudum aldım. O sırada kafeterya'nın girişinde birisi belirdi. Gözlerimi kısıp kim diye baktım.

Şeyma..

Sinirle kaşlarımı çatıp tırnaklarimi pipetime geçirdim. Doruk süpehle bana bakıyordu. Kafamı ona çevirdigimde kaşlarini çatıp kafasını salladı.

" Ne oldu?" Cevap vermedim. Sütlü çikolatamdan yudum aldım. Doruk etrafa bakmaya başladı. Sonra gözü bir yerde takılıp kaldı.

Ben hayatımda bu kadar yüzsüz bir kişi görmemistim. Doruk onu istemediğini açık bir dilde söylemisti. Ve doruk ona tokat atmışti.

" Benim gitmem lazım çıkışta görüşürüz." Doruk başını salladı. Gidecekken kolumdan tutup beni öptün gülümseyip el salladım.

Çıkışta çantamı sıkı sıkı kavrayıp kolidorda ilerledim. Şeymayı sadece bir kaç kere görmüştüm. Onun haricinde hiç görmemsitim.

Doruk ile ilgili çok güzel gidiyordu. Mutluyduk. Mutluydum. Mutluydu. Ve her zaman mutlu olucagimiza inanıyordum.

Okuldan çıkıp etrafa bakınmaya başladım. Sonra çardakta Mert , Doruk , Ali , Can'ın gülerek sohbet ettiklerini gördüm. Sonra Doruk'un muhteşem kahkahsi okulun bahçesini sardı.

Ne güzel de gülüyordu piç..

KIZILIMSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin