HATIRLATMA
Yataktan uyuşuk bir sekilde kalkıp yanıma baktım. Ama Doruk'u göremedim. Gözlerimi ovusturup bağdaş kurdum ve saate baktım.
20.45
Gözlerim Doruku aramaya başladï. Balkonda bir elinde sigara bir elinde telefonla biri ile konusuyordu. Mimikleri karşıdakinin sözlerine göre değişiyordu.
İlk önce kaşları yavaş yavaş çatıldı. Ağzına acti sonra geri kapattı. Gözleri yavaş yavaş doldu. Dudaklarını oynatıp " Yapamam." Dedi.
Neler oluyordu burada?!
Yataktan bir çırpıda kalkıp tam yanına gidecekken beni eliyle durdu. Lanet olsun neler oluyordu neler dönüyordu. ? Doruk'un gözleri neden doldu.
Telefonu kapatıp uyuşuk adımlarla yanıma gelmeye başladı. Gözleri hala dolu doluydu. Yanıma gelip bana sımsıkı sarıldı.
" Çok üzgünüm bir tanem." Saçımı okşayıp fısıldadı.
" Çok üzgünüm bebeğim.."
" Doruk ne oluyor?" Korkuyla fısıldadım.
Gözünden bir damla yaş düştü. Hizlica başını salladı.
" Çok üzgünüm Arya.."
" Seni bırakacağım icin çok üzgünüm.."
35. Bölüm
" Sen ne dediğinin farkında mısın?" Korkuyla ona bakmaya başladım. Ne saçmalıyordu şimdi bu böyle?
" Arya b-ben-"
" Yalan söylüyorsun." Başımı iki yana salladım. " Şaka yapıyorsun biliyorum." Deli gibi gülmeye başladım.
" Arya yalan söylemiyorum." Gözünden bir damla yaş aktı.
O zaman yalan söylemedigini anlamadım. Ne yani beni şu koskocaman Dünya'a bırakıp gidecek miydi?
" En çok da ne koyuyor biliyor musun?" Saçlarını karıştırıp dolu gözlerle güldü.
" Sözümü tutamayacağım.. "
Ağzımdan bir hıçkırık koptu. Nasıl olurdu? Bir daha göremeyecek miydim onu şimdi? Ben onun gülüşünü görmeden nasıl yaşayacaktım?
" Doruk ne oluyor?"
" İşler çok karışık be Arya'm ama sana söz veriyorum onları bitirip geleceğim. "
" Beraber bitirelim. Beraber atlatalım. Çünkü hep böyle yapmıştık biz." Ümitle ona bakıyordum.
" Bu sefer ki cok tehlikeli Arya." Gözyaşlarını sildi.
" Seni bırakmak istemezdim... Seni seviyorum bebegim. "
" Ne yani? Ş-şimdi veda vakti mi?" Zorlukla kafasını salladı.
" Doruk gitme.." hıçkırdım. Sıkıca sarıldı.
" Arya özür dilerim. Sikeyim ağlama!" Kafamı göğüsüne bastırdı.
" Doruk ben sensiz yapamam gitme."
" Her gün konuşacagız tamam mı? Sadece dayanman lazım."
" Veda etmek istemiyorum. Vadalardan nefret ediyorum. Sadece tek söyleyecegim şey."
" Bana aşık olmamam gerektiğini öğrettigin icin teşekkür ederim Doruk."
❆Tam aradan iki ay geçmişti. Doruk gitmişti. Nereye gittiğini bile bilmiyorum. Ama gitmişti ışte! Yine ve yine psikolojik tedaviler alıyorum.
Cansu hep yanımda. Destek çıkıyor bana sadece tek onla konuşabiliyorum. Arada Doruk'u arayıp konusuyorduk.
Masanın üstünden telefonu alıp rehbere girdim. Bay Ukala yazısının üstüne tıklayıp kulağıma götürdüm.
Aradığınız numara kullanılmamaktadır...
Gözlerimi sonuna kadar açtım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Tekrar ve tekrar aradım. Ama hep o lanet karının sesini duyuyordum.
Sessizce gözyaşlarımı bırakverdim. Bu da neydi şimdi? Doruk telefon numarasınımı değiştirmisti?
Çığlık atarak yataktan kalktım. Etrafta ne var ne yoksa hepsini teker teker yerlere saçtım. Annem , babam ve Cansu içeriye gelip etrafa baktılar.
Yaşadıklarımdan nefret ediyordum. Bu hayatı istemiyordum. Ben sonsuza dek mutlu olmak istiyordum mutsuz değil..
" Hey sakin ol!" Cansu gelip beni kendine çekti ve sarıldı.
" Cansu.. Telefon numarasını değiştirmiş..." Saçlarımı okşamaya başladı.
" Şhh sakin ol her şey geçecek söz veriyorum her şey geçecek..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILIMSI
Chick-Lit" Herkesten ve bencillikten nefret ediyorum.Hiç bir bok yaşamadan bütün gün ağlayan ınsanlardan tiksiniyorum. Psikoloğumun sürekli bana verip durduğu antidepresanlardan nefret ediyorum.Beni dıştan görenler mutsuzlugumu anlamıyorlar. Her şeye sahip o...